Inlägg från: kristinah |Visa alla inlägg
  • kristinah

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Näe ulfsas Neverwinter mind är värd något så mycket bättre än att nedvärderas och förminskas. Hon ska träffa någon sim ger henne glädje och energi istället för att tömma henne på det.

• kristinah
    floya skrev 2011-12-19 01:16:19 följande:
    Tolkar jag dig rätt, försvinner killarna från dig efter 3-5 mail? Är det en trend och har hänt fler än ett par gånger? Märkligt.. Det händer väl alla att folk tappas på vägen under mailväxling, men det låter som om det händer väldigt ofta för dig?
    Cosan, du kanske borde gå tillbaka till att vara tjej så ökar kanhända chansen att få killarna att hänga kvar lite längre.

bara en tanke... 
  • kristinah

Vanilla - det där med etiketten kan du ju bara bestämma själv vad som känns bra för just dig.

När det gäller sms:andet - jag skulle nog skicka ett litet meddelande med just det du tänker.
    Du kan t ex skriva just: hallå? dog du eller?
    Men om det nu är så att någon har dött eller nåt annat tragiskt så är det ju lite okänsligt.
    Du kan ju också bara skriva det att du är lite orolig över att han blev så tyst.

Snart är det ju jul, då passar det ju toppen att önska god jul

sist men inte minst vill jag tillägga att du inte ska lyssna så mycket på mig, för jag är verkligen inte särskilt bra på just det är.. 

• kristinah
    Cosan skrev 2011-12-19 12:09:09 följande:
    Det händer absolut ingenting kan jag lova Glad Om du på något sett missat det så är det enorm skillnad på att vara man och kvinna på nätdejting. Gör du inget som man, har du 0 besök, 0 flirtar och 0 mejl Tungan ute
    det där var ju inte ens sant.

Jag mailade första halvåret - minst ett eller två mail om dan till olika intressanta män. Fick inte ett enda svar på långa stunder.
    Det var besök inne på min sida där jag har 3-4 foton - och inte en enda svarade eller skrev nåt. eventuellt nån enstaka flirt.

jag passar väl inte på nätdejtingsidor.
    Vägrar att lägga upp sminkade kort och foton där jag visar upp hur stora bröst jag har. 
  • kristinah

De enda jag lyckas hålla kontakt med som jag gillar bor ju skitlångt bort.
    Och så lyckas jag hitta just de som bor skitlångt bort som inte kan tänka sig att flytta....alls.
    Vad betyder det då?
    Fear of commitment? 

någon som känner för att analysera?  

• kristinah
    Klöset skrev 2011-12-19 12:26:36 följande:
    Vem har hört av sig flitigt sen igår då han släppte av mig vid tåget!? Jo exet!!

Wtf liksom!? Foten i munnen 

Seperationsångest kanske. 
    men vad säger han då?
  • kristinah

glädje58
    du kanske redan har dragit det här, men den där vännen du har - varför är ni inte ett par? 

• kristinah

Alltså va? Ska man akta sig för män som kallar en för snäckan? Jag visste inte.. lär mig nytt hela tiden

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!