Inlägg från: kristinah |Visa alla inlägg
  • kristinah

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Yo!

tasssar in igen... 

• kristinah

träffa på en trevlig karl på HP - som sen slutar svara.

Ska inte måla den där fan på väggen än men det känns ändå som att nån annan smet in där och blev intressantare än mig - gamla vanliga

• kristinah
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-24 23:07:20 följande:
    Säger som takida, det har hänt mig med. Bara strunta i det och snacka med nån annan
    jo, bara det att det händer HELA tiden - jag kommer ju aldrig till en dejt ens - inte ens de som just har reggat sig hinner jag träffa innan de redan har träffat nån annan som de vill fortsätta dejta.

heder till mig att jag ändå intresserar mig för de som är ärliga nog att berätta att de träffar någon annan. 

men jag börjar bli ärligt trött på raden: Du är en superhärlig tjej! Verkligen! Men.... Om jag inte hade ...så hade jag träffat dig...

bla bla bla 
  • kristinah

det ni pratar om stämmer tror jag - men inte sjutton är det bara 10% av männen som är attraktiva? 

Kvinnor har ju också olika smak - t ex är det mest avtändande jag vet stora muskler - det ser onaturligt och inte snyggt ut, men jag vet många tjejer som går igång på det.
    Jag gillar heller inte män som är för ordningsamma och prydliga. Bara det att de bryrs sig om hur de ser ut i håret tänder av mig - tror att det är för att jag vet att jag aldrig kommer kunna bli nån bra match med nån som bryr sig om sitt utseende så pass mycket att de har tid och råd att pumpa muskler och gå och shoppa/hänga hos frisören.

däremot har jag hört att det finns ca 10% män som aldrig blir valda - av någon...för att de inte har en chans att passa in i den mall som ändå råder i sverige idag. 
    De männen är de som hittar sig en fru i ett annat land, där andra normer råder och kvinnorna väljer på andra grunder än vad kvinnor i sverige gör.

• kristinah
    Smecker skrev 2012-01-26 15:17:39 följande:
    Fan, jag måste börja odla hår..
    ...eller inte...
  • kristinah
    Smecker skrev 2012-01-26 15:21:40 följande:
    Det är okej om jag fortsätter raka huvudet och inte pumpar musklerna? Hallelujah!
    japp - så vill iaf jag ha männen

• kristinah

Och nu när jag tänkt att jag ska låta bli att dejta så får jag plötsligt förslag - men jag känner banne mig ingen lust, och männen tjatar...

vad fan är det här?

Om man är ointreserad aoh slö då mailar de konstant helt plötsligt?
    Skulle bara behöva samla ihop lite lust till att ens träffa nån för en promenad eller en öl först...men det vetefan

• kristinah

glädje - vad fick dig att ta det beslutet? Att göra slut emd din vän (var det hon du ringde och väckte?)

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!