Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Haft kontakt med den 11 år äldre killen igen (den enda jag har ordentlig kontakt med nu) och vi har väl rätt ut de flesta missförstånden. Han tycker fortfarande bra om mig det vi pratat med varandra och det känns ju bra.
Jag har rannsakat mig sjläv och jag TROR min rädsla ligger i flera saker men framför allt. Denna kille verkar PERFEKT i mina ögon. Verkligen PERFEKT! Han har allt jag velat ha i en kille om hans beteende online är som i verkligheten vilket han bedyrar att det är. Detta skrämmer mig LITE för att mitt x var också väldigt "perfekt" i början...väldig gentleman vilket försvann efter ca 2-3 månader tillsammans. Denna kille är också gentleman!
Han har alla de bitar jag saknat hos mitt x och jag är nog väldigt rädd att hoppas och tro för mycket och sedan bli besviken fast man inte kan förvänta sig för mkt innan man verkligen träffats, men denna gång har jag faktiskt väldigt höga förväntningar...
Jag är nog rädd för att bli sviken och att tro det är bra först och sedan visar det sig att denna man inte alls är som han vill framstå.
Dessutom är han som sagt äldre än mig, som egentligen inte har nån betydelse MEN jag känner att jag fortfarande är "ung" och skulle nog, om allt känns bra, kunna tänka mig att skaffa fler barn. Jag vill nog gifta mig "på riktigt", då mitt x och mitt bröllop var väldigt "b" från början till slut och jag är väldigt besviken på allt...jag skulle även vilja ha "villa, vovve och volvo" liksom
allt det jag trodde jag skulle få med mitt x vilket var en stor besvikelse och ett väldigt stort misstag. Jag är rädd att denna man liksom redan HAFT detta! Han har tonårsbarn, var gift i över 20 år, han har haft hus som han grejat och haft sig med.
Jag vill ha ALLT nu, annars vill jag hellre vara själv...DETTA skrämmer mig...
Men han förstod vad jag menade fast han blev sårad för jag var dålig på att förklara hur jag verkligen kände.