Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
nu står jag här igen...en trevlig kille men inte alls min stil utseendemässigt...ska man testa att träffas ändå eller ska man lägga ner??
nu står jag här igen...en trevlig kille men inte alls min stil utseendemässigt...ska man testa att träffas ändå eller ska man lägga ner??
Har ju kontakt med en kille som jag inte träffat än som ni vet, planerar dejten till nästa vecka då jag är barnfri en dag. Han verkar väldigt trevlig och jag börjar bli lite intresserad fast vi inte setts.
hur ärlig brukar ni vara med vad ni är ute efter?
jag vet väldigt exakt vilken slags kille jag vill ha (personlighetsmässigt) och det känns viktigt för mig då jag har flera kraschade förhållanden bakom mig och då jag inte skulle sätta mig i ett liknande förhållande igen så vet jag vad jag vill/inte vill ha.
Jag är nog ganska tydlig med det redan innan vi ses, frågar frågor som jag vill ha reda på. För mig spelar det liksom ingen roll hur trevlig en person är om vissa "egenskaper" finns för det är ändå inget alternativ för mig. Har ju barn också så jag kan liksom inte bara leka och ha kul ett tag. Den tiden finns inte tyvärr...