Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Jag har kommit på ett ställe för tjejer att ragga.. på typ biltema!
Var där idag och vandrade runt med en dunk motorolja i handen... rekommenderas!

Vad tycker ni om presentationer som börjar med:
"usch, är så trött på att vara singel nu...."
Är det en bra raggningsteknik?
Hur tänkte jag egentligen? Man skulle ju kunna tro att jag var desperat... 50 mm
Har bara varit officiellt singel i några veckor och redan börjat tröttna på det här. Känns tragiskt faktiskt.
Ändrade min profil på HP för en vecka sen och skrev ärligt om barn och så samt la ut en bild som jag(för en gångs skull) var nöjd med. Men detta resulterade i att det lilla intresse som fanns där ut fullkomligt spolades bort. Inte en jävel som svarat på ett enda av mina charmiga och finurliga meddelanden. Och inga som spontant landat i min inbox heller för den delen.
Hur är det för er andra, hur ofta händer det att ni själv drar iväg ett mail till någon som intresserar er. Och i vilken utsträckning förblir det obesvarat? Stämmer det som alla tjejer säger att inboxen är knökfull efter att man lägger upp en bild, för så är det inte för mig. Inte ens ett copy-paste eller oanständigt förslag har jag fått
. Eller kan det helt enkelt vara så att jag är alldeles för ouppnåeligt snygg och smart så ingen vågar skriva.