Inlägg från: apsolut |Visa alla inlägg
  • apsolut

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Smålandsmorsa) skrev 2011-11-26 22:43:02 följande:
    Jepp, har faktiskt gått ut ensam ett antal ggr, hehe. Det enda som kan vara lite pinsamt är ju på väg dit så att säga. När man sitter på  bussen eller väntar i kön. Men när man väl kommer in så är det ju ingen som vet att man är ensam liksom Kan ju lika väl vara så att jag sitter och väntar på nån polare på toa eller som har däckat, what ever
    Men har du bara suttit i baren då+ Gått till dansgolvet?

• apsolut
    Anonym (Smålandsmorsa) skrev 2011-11-26 22:58:10 följande:
    Ja, alltså. Jag är ju inte mycket av en dansare. Så det har väl blivit mest i baren. Men hade jag tyckt om att dansa så hade jag gått upp där också Annars är Blackjackbordet ett mycket hett tips 
    Det känns som att jag skippar. 

Nu kommer en kass ursäkt.
    Det blåser och jag e "tött"

Jag är i alla fall impad över de som vågar riktigt impad!! 
  • apsolut
    Anonym (Smålandsmorsa) skrev 2011-11-26 23:21:13 följande:
    Mja, det ÄR ju en dålig ursäkt men kanske tänker du till nästa gång när du är lite piggare och faktiskt bara gör det. Som ett steg i rätt riktning mot ett nytt liv, haha *klychigt*
    Jättesnällt att du berättade om dina upplevelser i alla fall! Det är jag tacksam för och jag tror absout att jag kommer göra det själv någon gång.

Fram tills för någon vecka sedan åkte jag till exet varannan helg och hade varann helg för mig själv och jobbet. Då var det okej... Men nu när han är ex och jag har insett hur kul det är att faktiskt ha ett liv utanför dörrarna är det surt att inte ha någon att gå ut med hahaha  
  • apsolut
    Anonym (Smålandsmorsa) skrev 2011-11-26 23:44:56 följande:
    Ja, jag vet hur det känns. Suttit fast i ett kärlekslöst förhållande typ det senaste året, bara väntat på att nåt ska hända. Och nu när jag äntligen "kan" gå ut så går det ju liksom aldrig.
    Jobbar på helgerna, har barnen nästan varje ledig tid och när man väl vill och är ledig så är det inte en jävel som vill hänga på.
    Och även om jag var lite "klämkäck" här tidigare så måste jag väl ändå erkänna att det är ju inte prio ett precis att gå ut helt ensam, särkillt inte nu när man känner sig lite värdelös typ. Men men, hade det riktigt krisat så tror jag ändå att jag hade kunnat tänka mig att göra det om det var det enda alternativet. Fast onödigt att spekulera, nu pratar vi inte mer om det
    Nä någon får fan gå ut med oss om vi så ska hota folk!!! Demon
    Ha ha ha!

Synd att du inte bor närmre då (om man nu får säga så här utan att verka fjantig).
  • apsolut
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-26 23:47:19 följande:
    öh okej man kan ju inte vara borta en halvdag utan att man får läsa ikapp hundra sidor ju Glad Eller har någon lust att sammanfatta dygnet som gått Oskyldig typ nyheter för dumskallar!  
    Men det är ju DIG vi har väntat på. Vi försöker hålla oss vakna för uppdatering.
  • apsolut
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-26 23:51:57 följande:
    Det var bara mord han uteslöt inget annat det kanske är värsta triangeldramat här-över
    haha nejmen jag har haft det jävligt bra iallafall och har det ännu sen kan man ju inte svara för alla här i tråden Oskyldig 
    Vad roligt
    Det var första gången ni sågs?

• apsolut

IIiii
    Kul!!

Nu måste jag lägga mig.
    Har en del att stå i imorgon

Kram på er alla.

Och en extra kram till er som kan kramas på RIKTIGT  

• apsolut
    racer x3000 skrev 2011-11-26 23:59:11 följande:
    Jag kan ev behöva lite guidning imorgon Drömmer
    racer x3000 skrev 2011-11-26 23:59:11 följande:
    Jag kan ev behöva lite guidning imorgon Drömmer
    Du kommer behöva mer än så. Hahahaha.

Börja be Cool
  • apsolut
    racer x3000 skrev 2011-11-27 00:03:03 följande:
    Nä, 30-40 minuters bilfärd hemifrån.
    Klöset skrev 2011-11-27 00:01:34 följande:
    Du kommer behöva mer än så. Hahahaha.

Börja be Cool
    Tungan ute
    alla vägar bär tilll..... Ja.
  • apsolut

Ännu en tråd "dejt". Vi borde kanske ta över HP?

Solig 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!