Cosan skrev 2011-12-18 15:13:45 följande:
Tack för att du berättar, är ju enormt lärorikt att läsa sånt här som man, man fattar ju noll när man står där som man i dessa situationer. Det blir nog ordning på dig snart oxå

Inte alls konstigt att det är jobbigt första gången ni träffas efter det tagit slut.
Haha ja ibland undrar man själv vad det är för fel. Inte lätt alltid.
kristinah skrev 2011-12-18 15:25:13 följande:
never mind- vad menar du med: "...tills det att vi lade oss?"
Sov du över?
Varför utsätter du dig för det om om ni nu bara är vänner?
kram
Vi bor ganska långt ifrån varandra så om vi vill träffas sover vi över.
Anonym (ny) skrev 2011-12-18 16:54:02 följande:
mm min första tanke också. ok om man sover över av nån anledning men då ska ni väl inte sova ihop eller? nja det där är INTE bra. Jag och mitt x har lyckats hålla oss ifrån varandra på alla sätt sedan vi separerade. Inte haft sex, inte sovit över, inte pussats eller nåt...det har hänt att han pussar mig på halsen eller kinden och jag känner med en gång att det blir jobbigt. Bättre att inte utsätta sig för det!
Jag
vill vara hans vän. Han känner mig så himla bra. Jag tror till och med att han känner mig bättre än mina föräldrar. Jag vill inte släppa det helt, även om vi inte fungerar som par. Jag vill även kunna ligga sidan om honom utan att bryta ihop och jag tror att det kommer gå om vi fortsätter vara ärliga och öppna mot varandra. Jag behöver bara tid att ställa om känslomässigt.
ulfsas skrev 2011-12-18 17:26:07 följande:
Ursäkta men vill du bara vara en vän med honom? Vill han det?
Verkar som OM ni kunde reda ut era mellanhavanden.
Så tror jag iaf.
Lycka till.
Jag vill att det ska vara mer... Men samtidigt vet jag också att vi aldrig skulle fungera i längden eftersom vi är väldigt olika med vad vi vill ha i framtiden. Men vänskapen som har funnits där under hela tiden betyder fruktansvärt mycket för mig och jag hoppas att det kommer fungera även på det planet. OM det inte gör det så har vi i alla fall testat.
Det är komplicerat. FÖR komplicerat, men jag vill inte vara utan honom helt. Inte än i alla fall.