Inlägg från: apsolut |Visa alla inlägg
  • apsolut

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Dock ville han att jag skulle stanna över natten och när jag ville hem frågade han om han fick följa med, och tiominuter senare fick jag ett sms om jag var hemma och på natten smsade han, så helt skrämd tror jag inte att han blev. Dock var vi rungande överens om att vi inte vill ha något seriöst (under tiden vi drack öl)..., han var den som tog upåp det först och bara lite senare började han planera och fråga en massa.

Det skrämmer mig lite att han redan är så på... Han vill träffas mycket redan. Jag är inte redo för det. Baah Tomte
    Är man kk så är väl just grejen att det ska vara spontant och utan krav? Jag känner mig redan lite halvstrypt av denna mannen. 

*gnäll* 

• apsolut

Men en kk ska finnas där när man vill ha sex. Är jag nöjd och inte sugen på sex så har jag ingen anväding för min kk, lite så känner jag.. Men han verkar vara raka motsatsen som vill höras hela tiden och planera en massa trots att han några timmar tidigare sa att han inte ville ha något seriöst, och att han inte villa ha det för att han inte ville vara låst. Ändå är det han som är på om att träffas och smsar hela tiden.

Jag tyckte annars att det var ett perfekt läge för både han och mig eftersom vi både nyligen brutit med våra ex och att vi kanske båda bara ville ha något kravlöst. Men jag är inte så säker när det gäller han längre, 

• apsolut
    Smecker skrev 2011-12-17 09:21:56 följande:
    Dagens fullspäckade schema enligt mig:

- Åka till Deichmann och skälla ut dem för deras dåliga kvalitet på skorna
    - Raida Clas Ohlson, Rusta och ÖB efter billiga LED-slingor
    - Kolla efter bra högtalare på MediaMarkt (jävla muppar till att inte ha alla priser på nätet)
    - ICA och handla

Dagens fullspäckade schema enligt ungarna:

- Handla lördagsgodis
    - Äta lördagsgodis 
    Hahahaha det känns som det räcker väl?
  • apsolut

VAd sugen jag blev på att åka till Ö&B nu när jag läste att du skulle dit. Blääää

• apsolut
    Smecker skrev 2011-12-17 09:27:32 följande:
    Säg det till honom. Och fråga dig ifall du är beredd att låta en schysst (verkar det som) kille slinka dig mellan fingrarna på grund av eventuella issues.
    Tröttnar han så tröttnar han.

Han är inte mint typ alls, även om han är en bra kille (på vissa plan)  

Jag orkar verkligen inte med något seriöst så är det bara. Kanske om ett år, men inte nu. 
    Jag har insett det mer och mer.

En kk räcker gott. Tyvärr får nog den killen räkna med att det blir på mina villkor annars får det vara. 
  • apsolut
    Smecker skrev 2011-12-17 09:29:57 följande:
    Det är lugnt, åk du. Lovar att det inte är samma ÖB, finns plats för dig med
    Säker? Du vet väl inte vilket ö&b jag är sugen på att åka till? Foten i munnen

• apsolut
    Smecker skrev 2011-12-17 09:35:45 följande:
    Spelar ingen roll, du kanske är snabb, men inte SÅ snabb
    Nä, inter city tåg är ju inte de snabbaste hahaha.
  • apsolut
    Cosan skrev 2011-12-17 09:45:19 följande:
    Du vet, först vill de ha din kropp sedan tar de din själ :) 
    Du kanske inte ska analysera allt för mycket. Träffa honom några gånger och se. Det kanske slutar med villa och barn. Jag tror verkligen inte man kan sitta och bestämma sig över en öl att det absolut bara ska vara kk. Njut av det som var och var tydlig med vad du känner, så även mot dig själv. Så kan det nog gå bra :)
    Det känns som du fick in en del poäng i det där. Du har ju rätt. Jag har alltid rusat in i förhållande tidigare och har insett att det inte riktigt funkar så. Nu vill jag inte göra så längre. Men man ska nog inte vara helt anti heller, utan bara ta det som det kommer.
  • apsolut

Usch hur kan ni tänka på söndag när det bara är lördag!? Gråter

• apsolut

Jag åkte till mitt ex igår. Dumt va? Jag ville bara träffa honom och han ville träffa mig, men som vänner. Det gick jag med på!

Det kändes hur bra som helst tills det att vi lade oss. Då bröt denna damen ihop och började storgråta. Det började lite smått när han sa god natt utan att ge mig en puss (tihi)) då snörvlande jag till lite och han undrade om jag vart förkyld..... Det var som om han tryckte på en knapp för då började tårarna störa och hulkandet var ett faktum.

Vilken mes jag är.

Summa summarum så var det skönt att få träffa honom och prata med honom trots mitt lilla utbrott och så småningom ska jag nog klara av att vara en vän till honom. Detta var ju första träffen sedan vi gjorde slut.

Drömmer

• apsolut
    Cosan skrev 2011-12-18 15:13:45 följande:
    Tack för att du berättar, är ju enormt lärorikt att läsa sånt här som man, man fattar ju noll när man står där som man i dessa situationer. Det blir nog ordning på dig snart oxå Glad Inte alls konstigt att det är jobbigt första gången ni träffas efter det tagit slut.
    Haha ja ibland undrar man själv vad det är för fel. Inte lätt alltid.
    kristinah skrev 2011-12-18 15:25:13 följande:
    never mind-  vad menar du med: "...tills det att vi lade oss?"

Sov du över?
    Varför utsätter du dig för det om om ni nu bara är vänner?

kram 
     Vi bor ganska långt ifrån varandra så om vi vill träffas sover vi över.
    Anonym (ny) skrev 2011-12-18 16:54:02 följande:
    mm min första tanke också. ok om man sover över av nån anledning men då ska ni väl inte sova ihop eller? nja det där är INTE bra. Jag och mitt x har lyckats hålla oss ifrån varandra på alla sätt sedan vi separerade. Inte haft sex, inte sovit över, inte pussats eller nåt...det har hänt att han pussar mig på halsen eller kinden och jag känner med en gång att det blir jobbigt. Bättre att inte utsätta sig för det!
    Jag vill  vara hans vän. Han känner mig så himla bra. Jag tror till och med att han känner mig bättre än mina föräldrar. Jag vill inte släppa det helt, även om vi inte fungerar som par. Jag vill även kunna ligga sidan om honom utan att bryta ihop och jag tror att det kommer gå om vi fortsätter vara ärliga och öppna mot varandra. Jag behöver bara tid att ställa om känslomässigt.
    ulfsas skrev 2011-12-18 17:26:07 följande:
    Ursäkta men vill du bara vara en vän med honom? Vill han det?
    Verkar som OM ni kunde reda ut era mellanhavanden.
    Så tror jag iaf.
    Lycka till.
    Jag vill att det ska vara mer... Men samtidigt vet jag också att vi aldrig skulle fungera i längden eftersom vi är väldigt olika med vad vi vill ha i framtiden. Men vänskapen som har funnits där under hela tiden betyder fruktansvärt mycket för mig och jag hoppas att det kommer fungera även på det planet. OM det inte gör det så har vi i alla fall testat.

Det är komplicerat. FÖR komplicerat, men jag vill inte vara utan honom helt. Inte än i alla fall. 
  • apsolut
    kristinah skrev 2011-12-18 18:35:13 följande:
    Näe ulfsas Neverwinter mind är värd något så mycket bättre än att nedvärderas och förminskas. Hon ska träffa någon sim ger henne glädje och energi istället för att tömma henne på det.
    aaaaaww ♥ tack!!

Kram  
  • apsolut
    Anonym (ny) skrev 2011-12-18 18:45:58 följande:
    Visst kan ni vara vänner men nu såhär i början att gå från förhållande till vänner så är det ju rätt känsligt. Kanske bör ni bara träffas utan att sova över såhär i början och när du sedan känner att alla känslor är borta så kan ni börja sova över hos varandra igen?
    Idag känns det bra! Det kändes också bra hela tiden igår just till det skedet att han sa god natt. 
    Det kommer ändå dröja nu tills vi träffas igen så ytterligare tid hinner gå (och känslorna hinner sina)

Vad snällt att du skriver. Det är lätt att vara blind mitt i allt. 
  • apsolut

Vem har hört av sig flitigt sen igår då han släppte av mig vid tåget!? Jo exet!!

Wtf liksom!? Foten i munnen 

Seperationsångest kanske. 

• apsolut

Jag träffade honom via nätet. Så jag hoppas att det fortfarande platsar här. Jag tycker om er liksom Skäms

• apsolut
    Glädje58 skrev 2011-12-19 14:01:53 följande:
    För stor åldersskillnad och hon vill ha fler barn. Jag har skurit av den möjligheten (eller ja, inte jag personligen men en kirurg :)

Vi lever nästan som ett par men jag inser att jag måste börja bryta mig loss för att kunna hitta en kvinna som passar mig. Jag märker nu när jag sover över hos henne hur mycket jag saknar närhet och intimitet. Ja inte bara när jag ligger i sägen, det är under hela dagen. Nästa år får det bli andra bullar. För då ska jag gå ut mer (tillsammans med er i tråden :)
  • apsolut

Är jag den enda människan i Sverige som inte ska fira jul idag?

• apsolut

Så jobbat klart för idag! Tänker jag missa Kalle Anka!? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA första gången på 28 år (jag är 28!). Gött!!

• apsolut
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-24 14:18:40 följande:
    Nu har jag jobbat färdigt för idag o för i årGlad
    Nu snofsa till mig för att åka o pussa på min lilla prins, sen hem till kära sis o fira jul...Tomte

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!