• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ah, de där konstiga mailen jag postade förut. Jag misstänkte att det var personer som kände varandra eftersom att de skrev så lika.

Nu har den här personen samma foto som den andra personen.. eller ja, det är ju samma person.
    Det ena nicket säger att hon heter Sandra och det andra Carolin. Det verkar som en riktigt sund tjej.

• Nicke

Eller nej, jag ljög. Jag blandade ihop. Det är iallafall en person med två olika konton som hon har använt när hon skrev sina IQ-befriade mail till mig.

• Nicke

Mja, det finns mycket konstigt där ute. Jag är ju inte så sugen på att fortsätta hänga på dejtingsidorna just nu i alla fall. Det som precis har hänt är rätt tungt faktiskt. Nåja, jag har ingen brådska..

• Nicke

HP har aldrig varit någon höjdare för mig. Däremot EK. Skillnaden är ju att det kostar pengar dock..
    hmm..

Skit vilken seg dag. Ungarna river huset och jag halvsover i soffan.

• Nicke

Jag kör bara mobil och har olistat nummer. Det ringer aldrig någon försäljare till mig. Fett bra.

• Nicke
    Smecker skrev 2011-12-03 14:48:56 följande:
    Jag kör listat. Hur skall de annars hitta mitt nummer för att smsa och snuska sig?
    Du får välja vem du vill ha snusk ifrån. Så gör jag. Bara de utvalda får mitt nummer.
  • Nicke
    NatalieH skrev 2011-12-03 14:50:21 följande:
    Aha ok :)

Samma här alla är vi lite små förkylda så det blir inte mycket gjort här inte. Skulle ha åkt till stan o shoppat julklappar men inte det ;) 
    Nä, det blir inte många knop. Jag har dock tagit på mig att ta hand om exets hund under helgen. Hennes nya är allergisk. Bummer! hahhahah Men ja, vi ska väl klä på oss allihopa och ta en runda ut i blåsten..
  • Nicke
    NatalieH skrev 2011-12-03 15:07:18 följande:
    Ojdå, det var snällt av dej :)

Idag släpper jag ut hundarna på tomten bara ;) De busar av sej så bra där haha!!  
    Jag KAN ju släppa ut honom eftersom att jag bor i skogen men han verkar sugen på att få röra sig lite mer.
  • Nicke

Kukbilder? hahaha det har jag nog aldrig skickat... tror jag.

Satan vilket otrevligt väder. Det regnar och blåser som fan. Kallt och jääävligt. Jag som tänkte tvinga ut barnen först.. men näe. ;) Nu har vi varit ute och traskat i ovädret och hunden är nöjd. :)

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!