Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bubblan79 skrev 2012-03-08 14:40:41 följande:
    haha ja det är rätt! Kör bara!!!
    Tro mig, vi kör! Oskyldig
  • FjärilVingad73
    Smecker skrev 2012-03-08 18:04:15 följande:
    FYI så har jag fått Bubsan att resigna ett spel på WF. På svenska: Hon gav upp. Hade jag inte haft en sån jävla träningsvärk så hade jag klappat mig själv på axeln.
    *klappar på din axel*

Vissa av oss är envisa nog att aldrig ge upp. Aldrig! Demon
  • FjärilVingad73

Får väl ta mig en cigg och glo på måneländet en stund...

• FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-03-08 19:57:45 följande:
    Jag jobbar och ska lämna er en halvtimme. Är det någon som kan protokollföra under tiden och informera mig sen?
    Tss, leave and you miss it. Live with it!

• FjärilVingad73
    Heidi1 skrev 2012-03-09 10:11:52 följande:
    Hmm undra igentligen vad min mamma tror om mig. Skrev innan och frågade om hon och pappa kunde vara barnvakt på söndag kväll så jag kunde vara lite social. Hon skrev Hahaha   och att dom säkert kunde vara det.
  • FjärilVingad73

Jag skulle fan inte klara 6 månader utan sex. Fast det finns ju sätt och sätt att ha sex förstås... Flört

• FjärilVingad73

Blir kanske hundvakt i helgen, till en bjässe till hund. Nån slags rottis, 73 kilo muskler... Härligt!!!

• FjärilVingad73
    Heidi1 skrev 2012-03-09 11:49:11 följande:
    Trevligt, saknar exets hund. En söt pitbull som är dum snäll.

Så nu är man nästan klar med städningen, bara moppa golven kvar.
    Jag saknar en hund men jag har inte råd med en själv för tillfället... Då är det bra att låna. Devils ägare sa att han kan fixa en hund till mig, men det kostar ju att HA en hund också, även om man slipper köpa den för egna pengar...

Jag har en del av städningen kvar jag... Det tar så lång tid när jag måste kolla FL och FB hela tiden, haha!!!
  • FjärilVingad73
    Cosan skrev 2012-03-09 11:56:28 följande:
    Det krävs såklart lite mental styrka Tungan ute Tanken på en vårtfylld penis gör det väldigt väldigt lätt.
    Haha, ja då skulle det vara lättare, absolut!!
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-03-09 12:06:11 följande:
    Jag som inte har sex med någon borde ju inte tänka på sånt. Men det blir ändå en väckarklocka. Jasså det går att vaccinera sig mot sånt. Det får jag göra, för man vet ju aldrig, plötsligt så händer det. Att man träffar en kvinna menar jag, inte det andra.
    Det är tråkigt att behöva tänka på sånt...

Man måste tyvärr, det händer nog lättare än man tror.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!