Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 13:19:16 följande:
    Fy f-n va skönt att våga göra en polisanmälan.  Hade, och har fortfarande goda anledningar till att jag lät bli. Det svär jag över, men det är lätt att vara efterklok...

Ja, visst finns det trevliga killar men det ska ju som sagt stämma på flera plan Oskyldig  

Tror absolut att du träffar flera spännande framöver!  
    Min chef och personalchefen släppte inte iväg mig från jobbet om jag inte polisanmälde... Jag bröt ju ihop på jobbet efter hoten...

Men ärendet är nedlagt nu, i brist på bevis... Han var ju smart nog att aldrig skriva nåt av sina femtielvatusen mess han skickade...

Synd att du inte orkade polisanmäla, men ibland är livet så helt enkelt! :-/ *kram*

Har precis fått en dejt helt clearad på lördag! Yummy....
  • FjärilVingad73
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 13:32:27 följande:
    Ibland behöver man stöttning vid rätt tillfälle. För jäkligt att det blev nedlagt men gör iaf att mitt val känns något bättre. Har du sluppit honom sen då? *kram*

Ha det så trevlig på lördag!

Undrar just när jag ska ut på äventyr?    
    Ja, nu har han inte hört av sig alls! Skööönt! Men han vet väl att jag tar till det tunga artilleriet om han nånsin visar sin fula nuna i närheten av mig igen! Demon

Åh, nåt säger mig att lördagen blir... intressant! Tungan ute

Hoppas du kommer iväg på äventyr snart!!
  • FjärilVingad73
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-12 13:51:47 följande:
    Fy vilka hemska förhållanden ni haft tjejer Väldigt starkt att ni dragit er ur!!!{#emotions_dlg.flower}
    Hjärta Tack...
  • FjärilVingad73
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 13:55:48 följande:
    Har förresten en tänkbar kanditat till eventuellt sex framöver... Men vi får väl se vad som händer SkrattandeOskyldig  
    Legacy skrev 2012-03-12 13:58:08 följande:
    Hahaha skickade nyss årets viktigaste fråga till chefen "hur lång tid tar det att köra från torslanda till stan på morgonen" han vet ju mycket väl om att jag dejtar en kille där så han lär väl kunna lista ut var jag är inatt då
  • FjärilVingad73
    Smecker skrev 2012-03-12 15:04:13 följande:
    Tja, vad är poängen? Varför räkna? För att skryta? Efter ett tag inser man att det bara är en siffra, det är människan man har sex med som räknas, inte antalet. Är det inte bättre att räkna hur många gånger man haft sex?
  • FjärilVingad73
    Night sky skrev 2012-03-12 18:19:18 följande:
    Åhhhh jag smälter och blir alldeles varm och glad... blev kallad "hjärtat"
  • FjärilVingad73
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 19:22:25 följande:
     JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AA!!!!!

Gissa vem som bor själv?!!!  Fattar inte riktigt hur det gick till men tydligen trillade poletten ner till sist. Tjohooo!!!!!!!

SkålSkålSkålSkålSkålSkålSkålSkålSkålSkål

Härligt tjejen!!!
  • FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-03-13 09:01:53 följande:
    Like a baby

haha jo det går grymt bra och jag höll morgonhumöret i schack med Skäms men fick stanna på väg till jobbet och köpa en toschabulle, redbull och kaffe, lite seg idag Drömmer Men det var så bra som vanligt kan man nästan säga nu va urmysig, lätt att prata med. Och sen assnygg....ah hoppas den uppfattningen aldrig släpper Men det känns så bra, inga konstigheter, bara bra, jag känner mig liksom redan trygg. Såhär ska det kännas och vara Skrattande

Och ni vet att få en pus när man ska till jobbet på morgonen, alltså, det gör hela min dag

*skuttar runt bland de rosa molnen* 
    Gud vad härligt det låter, hoppas den där känslan håller i sig jävligt länge!!!!! Så glad för din skull!!! Solig

Hoppas komma dithän nån gång jag också... Men men, är inte mogen för nåt fast ännu....
  • FjärilVingad73
    Heidi1 skrev 2012-03-13 10:47:04 följande:
    Någon som vill låna en härlig liten 3 åring som har sovit lite dåligt idag?
    Näe tack. Min 3-åring låg bredvid mig i morse, och tio i sex skriker hon i mitt öra: Mamma vaknaaaaaaaa! Skrikandes
  • FjärilVingad73
    Heidi1 skrev 2012-03-13 10:53:48 följande:
    Men tänk vad kul dom två kan ha det tillsammans hemma hos dig
    Hmpf!!!! Skrikandes
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!