Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

ulfsas skrev 2012-03-12 10:25:14 följande:
    Strax till jobbet även jag...snart så finns det bredband på alla plan så jag inte behöver tappa bort er...tyvärr så kan vi inte landa då kapten chattar på FL Förvånad
    Men gud vad fiffigt! Finns det inte autopilot?! OskyldigDrömmer
  • FjärilVingad73
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-12 11:09:53 följande:
    Så vi bestämde att här behövs myskväll med vin och mysbyxor näsdukar och Ben &Jerryglass. Härligt att ha singelkompisar i all jäkla tvåsamhet {#emotions_dlg.flower}
    Såna kvällar kan vara riktigt jävla najs också!!
  • FjärilVingad73
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 11:50:04 följande:
    Känner mig för övrigt som en hormonstinn 14-åring, herrejisses...
    I know the feeling... Skrikandes
  • FjärilVingad73
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 12:09:19 följande:

Hur många har ni andra haft sex med egentligen? (eller hade i min ålder)
    Fram till i höstas hade jag bara varit med exmaken...

Har hunnit med några sen dess... Oskyldig Avhoppad, separerad, utflippad och bara jävligt kåt... fan alltså.... Förvånad
  • FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-03-12 12:26:40 följande:
    Hahaha fy fan det är ju typ så de undrar på jobbet vad jag fnissar åt ska nog inte försöka förklara..
    Gud, jag vågar inte ens fnissa åt allt vi skriver här, vill inte ens försöka förklara! Drömmer
  • FjärilVingad73
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 12:37:10 följande:
    Sitter här och är nostalgiskt eller något, kommer mest ihåg allas bekymrade miner från när jag var i 14-årsåldern, det känns som att de snart dyker upp igen...    Men minns också hur jävla lättade de sog ut sen när jag träffade killen som var lugnet själv. Det var i alla fall vad de trodde, fast de var ju inte de som åkte på stryk sen. Lugn och snäll, jo pyttsan...

Lugna killar kan visa sig vara värsta svinen... Mitt ex var också lugn utåt... Han slog mig aldrig men behandlade mig i övrigt illa och nedvärderande....

*kram*
  • FjärilVingad73
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 12:49:22 följande:

Tog en sån efter, väljer bra som f-n! Men jag tänker aldrig mer välja en kille som behandlar mig som skit! Fattar inte varför i helvete jag stått ut med det heller. Men själva misshandeln satte sina spår psykiskt, vilket de flesta inte har en aning om dock.  Lär väl inte ha blivit bättre av att ha tagit emot mentala dängor i några år.   Fy, fan vad dum jag var. Nu är väl frågan om jag gör om samma miss igen eller lyckas bättre?
    Tja, även jag gick från askan ut i elden (säger man så?!).... dejtade en kille från MP i vintras, han visade sig vara av det kontrollerande slaget och fick mig att avskärma mig från alla, att till och med säga upp kontakten med min bästa vän!!! :-O Och när jag till slut insåg vad som höll på att hända och gjorde slut så mordhotade puckot mig!

Yea, man vet att välja... Skrikandes
  • FjärilVingad73
    Smecker skrev 2012-03-12 12:51:31 följande:
    Har slutat räkna
  • FjärilVingad73
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 12:58:03 följande:
    Mordhot är väl alltid lika trevligt? Skrikandes Men vi lever ju än, både du och jag. Hur har det gått med dejtandet sen då? Några ljusglimtar?
    Oja, jag jublade länge... Skrikandes och polisen var ju faktiskt jättesnälla! Obestämd

Tja.... har dejtat en trevlig kille flera ggr, men det funkar inte på den intima fronten, och ärligt talat så kan jag inte vara utan den delen just nu... Så jag har beslutat mig för att släppa honom... Är ju ändå inte mogen för att fastna i ett fast förhållande än!

Är nog flera spännande träffar framöver... Oskyldig
  • FjärilVingad73
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 13:01:39 följande:

Låter lovande! Fast jag är kvar i läget du var i höstas... Inte med i någon sekt dock (vilket du väl var om jag inte minns fel)
    Yea... JV.... Kräks
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!