• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Tänk om det vore så lätt att man bara behövde klara av lite spindlar och fästningar för att passa ihop. Det är väl inga problem. Xet var jätterädd för spindlar och normalt sett så sprang jag fortare än henne men en gång på landet så låg det en stor rackare framför henne i ljungen. Hon sprang då hemåt så fort att jag inte hann med. Tror knappt att hon nuddade marken.
    Svårt för mig att springa fort och gapskratta samtidigt så roligt såg det ut :)

• ulfsas

Va, Smecker, bor du också i Sundbyberg. :D

Skriver från Marinarestaurangen i Grisslehamn. Mysigt ställe.

• ulfsas

Hehe, gamla Göteborg med alla de goa gubbarna menar du?
    Nej, har inte glömt det.
    Västkusten är ibland något jag saknar nu på sommaren men i år blev det biltur i Florida. Inte illa det heller.

• ulfsas
    Cocacola skrev 2012-07-29 13:49:21 följande:
    Tror faktiskt att de senaste dygnen var bra för mig. Blev ju påmind om gammalt skit, sånt jag sällan tänker på för att jag helt enkelt är "klar" med det. Snackade iaf genom onsdagen med min barndomskompis igår och vad det påmint om. Hon påminde mig om andra saker så jag fick lite att tänka på, hur allt hänger ihop och hur jag blivit som jag blivit. Hon påminde mig om en grej som måste ha hänt ngefär ett år innan den där misshandeln och jag insåg att hela den händelsen är orsaken till att jag inte sa något till någon när jag blev misshandlad. Kommer fortfarande aldrig säga till någon vem det var. Han var heller varken den första eller sista som slagit mig men det var så sjukt oväntat och brutalt. Längesen och inget jag tänker på särskilt ofta längre men vist har det satt sina spår. Men att tänka på allt gammal och jämföra med läget idag har dragit ner in stressnivå rejält. Mår faktiskt riktigt bra. :)

Har för övrigt pillat iväg ett konkret förslag på när vi kan ses till killen jag dejtade, frågan är om jag får ett konkret svar?
    Hoppas det inte blir någon mer som slår dig {#emotions_dlg.flower}
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    Anonym (Flax) skrev 2012-07-29 15:44:10 följande:
    Du menar att vi har kontakt pga mitt dåliga självförtroende?

Lilla söta Flax. Gå på dejten. Om han eller du inte vill mer än så så förlorar du nästan inget ( förutom ett par tjugor till fika) men om ni gillar varandra tänk då vilken enorm vinst ni båda gör. Kan vara värt att se efter, eller hur?
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-29 22:17:41 följande:
    Madida: Happy humping i morgon
    Skål
  • ulfsas

Började jobba redan förra måndagen. Är dock ledig idag :D Idag väntar städning av huset. Kunde med lite ansträngning tänka mig lite roligare saker än just det...

• ulfsas
    Anonym skrev 2012-08-11 12:00:26 följande:
    Ni som dejtat någon här på FL, är det folk ni träffat på i sextrådarna eller på andra delar av FL?

Har inte blivit inboxad av någon men så brukar jag skriva anonymt. Vågar inte riktigt ta första steget och börja inboxa för som tjej verkar man kanske lite väl het på gröten då . Fast de som jag tycker är intressanta verkar dock redan upptagna tyvärr .
    Bäst är nog om du inte är så anonym här. Du behöver ju inte berätta allt ändå. Bild är ju optional.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!