• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Åhh, så har jag mailat med en kille sporadiskt ett tag som verkar vara riktigt bra. Så ska han såklart flytta långt härifrån. Så jäkla typiskt inte ens nån mening med att träffa honom ju för då hade jag garanterat fallit pladask bara därför. 

Jaja, jag tröstar mig med att jag kommer ha en grym sommar även utan killar!

• takida
    Opcode skrev 2012-07-06 21:27:47 följande:
    "Öhh kan jag få låna en potatisskalare?"
    Ursäkta har du en vinöppnare? Åhh tack. Får jag kanske bjuda på ett glas?
  • takida
    FlörtOpcode skrev 2012-07-06 21:48:52 följande:
    Hade kanske fungerat om jag haft något vin, sen dom gånger jag köper vin... så känns det kanske lite muppigt och komma bärande på en bag-in-box efter att ha lånat vinöppnaren.
    Kanske ska köpa en flaska att ha hemma i nödfall då?
    Och ta för guds skulle med flaska när du frågar
  • takida
    Opcode skrev 2012-07-06 22:06:38 följande:
    Jag har faktiskt knappt stött på henne fast hon bott här i över ett år. Jag vet bara vem det är och hur hon ser ut.
    Men det var inte mer med det än att jag fick se att hon var på HP, jag har inga konkreta planer på att göra några stötar. Jag föredrar att ha några husdistans iallafall, dels pga man skulle gå som en sloken katt om hon inte svarade.
    Kan vara rätt smart, jag har en riktigt snygg kille som bor granne men honom tänker jag då inte stöta på som du säger kan bli väldigt fel..
  • takida
    Opcode skrev 2012-07-06 21:54:41 följande:
    Nåja... Hur fungerar detta som presentations bild då tro? (Nu är bara problemet att jag råkade tydligen ta detta i miniformat, men som koncept tänkte jag mest)

Den bilden funkar absolut!
  • takida
    Opcode skrev 2012-07-06 22:13:56 följande:
    Iövrigt kan jag meddela att jag mår som en pråm nu och gjort dom senaste dagarna. Efter att gått upp på 100mg på lamotriginet är jag stabil som ett berg nu och känner mig som jag gjorde innan allt detta inträffade för ett halvår sedan. Så får väl se vad nästa steg är om jag ska börja trappa ner eller om jag får gå på underhåll resten av livet. Det är egentligen skitsamma förutom att 100mg varianten smakar helvete, ser ut som lakrisal men smakar bakpulver och krita typ...
    Inte för att jag har någon koll men något säger mig att du ska hålla den dosen ett tag plus gå hos en psykolog eller dylikt. 
  • takida
    Opcode skrev 2012-07-06 22:33:33 följande:
    Ah okej.

Problemet var symptomen. 
    Jo men symptomen kommer av en orsak. 
  • takida

En dag kvar att jobba sen har jag semesterGlad visserligen bara en vecka men ändå. Försöker klura ut vad vi ska hitta på bara, är det fint väder så blir det stranden varje dag men det känns inte så lovande. Kanske bara ska lasta bilen och köra och se vart vi hamnarSkrattande

• takida
    Cocacola skrev 2012-07-07 12:18:57 följande:
    Smärta, trötthet, förkylning och sönderstressat huvud.
    Du måste se till att ta hand om dig{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    lemonina skrev 2012-07-07 15:39:34 följande:

Den här Badoo sidan verkar inte helt dum. Har precis blivit medlem och man kan chatta direkt och se vilka som finns i ens närhet. Glad

Kostar? Jag får mail från badoo ibland att nån skickat meddelande men jag har aldrig ens varit inne på sidan...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!