• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bullkleet skrev 2012-07-11 00:30:19 följande:
    jofan det e braaaa Skrattandehur mår fröken då?
    jotack hon mår fintGlad
    Cocacola skrev 2012-07-11 00:34:25 följande:
    Hmm... hur lång tids inaktivitet får man ha? Obestämd
    det är inte helt relevantFlört
  • takida
    Cocacola skrev 2012-07-11 00:36:12 följande:
    Tänk om du har rätt i det duskrev förut då? Att du faller rejält? Nåja, det blir nog bra på något sätt även då. Flyttar han lixom tillfälligt och har tänkt komma tillbaka eller är läget ännu värre?
    Om vi nu träffas och jag faller som en fura så ja då blir det kanske helt fantastiskt eller så slutar det med tårar. Men oavsett så får jag isf en härlig känsla i kroppen ett tag.Glad
    Eller så faller jag inte alls eller så vill han inte ens ses. Jag lär märka hur det blir och känner ändå att han är såpass intressant att jag faktiskt vill träffa honom. 

Han flyttar inte tillfälligt dessvärre men inget som är ristat i sten som jag fattat det. 
  • takida
    bullkleet skrev 2012-07-11 00:49:21 följande:
    hahahaha läste den innan hahaha rooooligt Skrattande
    Eller hurSkrattande

Fy satan va pinsamt man hade ju bara velat sjunka genom jorden. Men va kul det är ibland att läsa om andras olyckorSkrattande
  • takida
    bullkleet skrev 2012-07-11 00:59:36 följande:
    dröm söttt Kyss
    Du med{#emotions_dlg.flower}
    Och du, du får se till att titta in lite oftare och glöm inte att planera in mig v 31Flört
  • takida

Tjoho: ja spännande att de vad han svarar:) Han flyttar 50 mil bort, så en bra bit. Killen jag dejtade några månader i vintras bodde 10 mil bort och bara det tyckte jag var för långt..
    Vanilla: Oftast pratar jag inte i tlf med mina blivande dejter jag är mer för att ses rätt snabbt för att se om han är nåt att ha:)

• takida

Ja att höra sig själv prata är väl ingen hit direkt... Jag tycker jag låter som en riktig fjomp.

• takida

NS: hur har du det i Norge? Att du inte satsar på en snygg norrman istället;)

• takida

NS: härligt att du har det bra. Kan väl inte vara så svårt att hitta nån som är villig att flytta..;)
    Själv hade jag gärna bosatt mig i Norge, ett vackert land, vackert språk och en härlig atmosfär;)

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!