• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vilket underbart semesterväder, regnet bara öser ner. Får bli en dag inomhus spelandes lite spel och glo på film.

• takida

Jag är glad att jag inte är rädd för spindlar, det är ju bara att fånga in dem och sedan släppa ut dem. Inte ett dugg farliga ju! 
    Så till just det behöver jag ingen man Skrattande

• takida

Lemonina: berätta mer vad är det för kille?
    Håller tummarna för att du får jobbet!

• takida

L: vänner kan man aldrig få för många av:) och bra att du kör med raka puckar!

• takida

Va kul att så många ska dejtaGlad
    Och jag håller så klart med om att detta är bästa tråden ever{#emotions_dlg.flower}

• takida
    lemonina skrev 2012-07-10 22:24:27 följande:
    Nu vet du varför han är ett ex. Men som Vanilla säger du vet ju redan att du inte är en idiot!
    Kunde inte sagt det bättre själv!
  • takida

Så nu har jag frågat den intressanta charmiga killen som ska flytta om han vill träffas. Jäkligt dumt kanske och har ingen aning om han vill men det återstår ju att se.
    Har inte riktigt bestämt mig för om det vore bäst om han svarade ja eller nej. Men den som lever får seSkrattande 

• takida
    bullkleet skrev 2012-07-10 23:56:25 följande:
    sweeet Skrattande
    Hur är läget med dig då?
  • takida
    Cocacola skrev 2012-07-11 00:20:39 följande:
    Jo, fast det ligger ju så mkt mer bakom. Så tragiskt hur allting blev, hur vi en gång hur och hur allt som hänt påverkat oss. Rynkar på näsan

Jag kan nog vara rätt mycket men ingen idiot. :P Just det ja... slampa var det. Skrattande  
    Ja i den här tråden finns det inga idioter bara slamporFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!