Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 23:19:41 följande:
    Är däremot jäkligt nyfiken på att höra vad mer du kan tänkas hitta på!  
    Get a room. Eller sköt det i inboxen. Vill du fiska efter sådana explicita detaljer så finns det bättre forum att ta det på..
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-09 00:18:46 följande:
    Det var ju du som ville ha utförlig rapport!
    Utförlig rapport har inget automatiskt likhetstecken med att fiska efter explicita detaljer i tråden. Är du nyfiken på sånt, sköt det i inboxen. Eller i forumet Sex & samlevnad. Nog för att jargongen kan vara, och är, fräck här, men det är ingen sex & snusk-tråd där alla porrar sig med varandra. FYI.

Du är som sagt välkommen att fiska explicita detaljer och beskrivningar, men gör det med berörd person i inboxen.
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-09 00:32:26 följande:
     Vad får dig att tro att det var såna detaljer jag var ute efter? Kanske tänkte på vin och middag... Tss.. Behövde nog mest få bort obehagskänslan efter de där mejlen, men till det duger dina otrevligheter också. Fast du får gärna komma med något annat än otrevligheter... :-P Är rejält ur balans, så hitta på något bara..
    Oavsett vad du är/var ute efter så vet du nu hur saker och ting funkar här. Obehagskänslan kan du råda bot på själv. Något annat än otrevligheter? Tja.. god natt, sov gott, hälsa surisen.
  • Smecker
    Anonym (hmm) skrev 2012-03-09 00:36:39 följande:
    Gud. Blir helt nervös när jag läser detta. Blev dumpad för ett tag sedan och känner för att prata med någon. Dock vågar jag inte ens titta på sidorna. Kanske inte är redo än. Kan säga att jag är kille, 29år. Ser helt ok ut.. Tror jag. Hepp får nog fundera vidare på detta.
    Nervös när du läser VAD? Prata med någon om VAD? Titta på VILKA sidor? Redo för VAD? Fundera på VAD?
  • Smecker

Herrejävlar, tappar folk förmågan att tänka (och skriva) hela meningar efter midnatt? Eller är det fullmånen som spökar?

• Smecker

Nej fan, nu går jag och lägger mig. Igen.

• Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-09 00:44:11 följande:
    Gör det! Du verkar behöva sova och kanska vakna på lite trevligare humör.... Man kan ju hoppas, åtminstonde!

Sova bör man, annars blir man trött. Jag ÄR trevlig, trevligARE blir svårt när jag är en sån fucking sunshine mest hela tiden.
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-09 00:45:50 följande:
    Välkommen hit! I någon ände lär man ju börja... 

Jag föredrar att börja i någon ända, men visst, en mjukstart är aldrig fel.
  • Smecker
    Anonym (hmm) skrev 2012-03-09 00:49:42 följande:
    Hoppas det är rätt Ände bara =) 

Men jag ska försöka. Börjar med att registrera mig på en gratissida och ser vad som händer.. Tips på vilken?

HP är toppen, massor av trevliga kvinnor.
  • Smecker
    Anonym (hmm) skrev 2012-03-09 00:55:33 följande:
    Kvinna! Du skrämmer mig! Inte undra på jag blir nervös! ;)

Et tu, Brute.. ledsen, grabben, fel kön.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!