Glädje58 skrev 2012-03-09 13:29:54 följande:
Jaktinstinkt och jaktinstinkt. Vi människor har väl alltid haft en speciell relation till något som vi inte har men önskar. Det handlar inte om att klubba ner någon. Det handlar om att kanske få något som man gärna vill ha...
Herregud, det skrivs ju fram och tillbaka att man backar tillbaka när kille är på som ett plåster. Det där att man låter det få vara lite svåråtkomligt och att det inte serveras på ett fat är väl spännande och lockande.
De flesta av er skulle väl backa om någon kom och la upp sig framför näsan på er. Kom inte och säg att det är ett attraktivt sätt. Man vill ju ha det där spelet där man känner efter och vågar närma sig lite allt eftersom
Jag vill gärna ha kvinnan, alltså klubbar jag ner henne och släpar hem till grottan. År 2012.
JAG backar om kvinnan är som ett plåster. Skall jag göra mig mer otillgänglig menar du? Eller det kanske är så att killen är som ett plåster oavsett hur tillgänglig eller otillgänglig hon är, eftersom det är något som inte är normalt funtat i skallen på honom?
Närma sig varandra kallar jag "lära känna", det har inget med spel att göra. Göra sig otillgänglig och svår är EXAKT vad som lärs ut i The Rules, jag föreslår att du läser den så får vi se vad du tycker om "spelet" sen. Du lägger nog in en helt annan betydelse i att göra sig tillgänglig. Att ha sex på första dejten, räknas det enligt dig som att lägga upp sig framför näsan på någon?