Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bubblan79 skrev 2012-03-09 09:21:49 följande:
    nej usch.. grönan suger ju!
    Äntligen något vi är överens om
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-03-09 09:20:03 följande:
    Haha! Jo, kanske det

Jag tror det börjar bli dags att hitta nån att skaffa barn med. Ju mer tiden går ju bekvämare verkar man ju bli och tanken på barn blir ju bara jobbigare och jobbigare. Tänk att inte få leva sitt eget liv helt som man vill längre och ha ansvar för nån annan!?
    Jadu.. jag kommer ihåg när ens högsta önskan var att få gå på toa själv.
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-03-09 09:24:21 följande:
    Och det är fan inte lätt och hitta något man är överens om med dig.
    Åh ja.. säg inte det.
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-03-09 09:27:46 följande:
    Hörrneni!
    Alla säger hela tiden att det inte finns några regler eller bestämmelser osv i hur man ska vara i början när man dejtar nån... MEN jag vill HA dessa regler... tänk vad mycket enklare det skulle vara!? Drömmer 
    Give me! 
    Visst är det enklare att slippa vara sig själv och följa någon annans regler? Hoppas du inte träffar någon som jag bara, för jag bryter regelmässigt mot precis alla regler som kanske eventuellt möjligtvis kan finnas. Och tjejer som spelar spel, dvs följer regler istället för att vara sig själva, går väldigt mycket fetbort.
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-03-09 09:39:29 följande:
    Jo, jag är mig själv... men problemet verkar ju vara att det just är det som är fel
    Så jag har börjat fundera på att börja spela spel bara för att passa in i nån mall som uppenbarligen killar söker efter hos en tjej?! 
    Jaha.. så du menar att det finns en mall för vad killar söker efter hos en tjej? Förutom kåt, glad och tacksam? Eller kåt, stora bröst och tar den i tvåan? Seriöst, det finns ingen sån mall. "Killar" är ingen homogen grupp, variationerna i vad man söker är oändliga.
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-03-09 09:46:29 följande:
    Haha.. jo, det gör det visst! Jag tror benhårt på det!

Så vad sägs om det här meddelande jag fick på Hp... stavningskontroll tack!

Ämne: tja

jo jag vet igen en som har ingen presentation och bild men du får se på mit fotoalbum om du komma på min sida so kan vi snaka mera om det går bnra för mej.
    kram kram

Det är bara att kolla här i tråden. Jag lovar dig, samtliga killar här inne har olika preferenser och olika uppfattning om hur saker skall vara. En sak har vi garanterat gemensamt, och det är att vi vill att tjejen är sig själv, vad det nu än kan innebära.

Men okej, kåt glad och tacksam är inte fy skam.. förutom de andra preferenserna jag har.
  • Smecker
    Smecker skrev 2012-03-09 09:52:38 följande:
    Det är bara att kolla här i tråden. Jag lovar dig, samtliga killar här inne har olika preferenser och olika uppfattning om hur saker skall vara. En sak har vi garanterat gemensamt, och det är att vi vill att tjejen är sig själv, vad det nu än kan innebära.

Men okej, kåt glad och tacksam är inte fy skam.. förutom de andra preferenserna jag har.
    Fast praktexemplaren är de som skriver i sin profil att de undanber sig oneliners av typen "Hej, läget" osv.. och sen skickar ett mail med "Hej, läget?"
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-03-09 09:56:19 följande:
    Vad fan betyder detta?
    ill du veta mer om mig får du gärna fråga...Snälla väga hoppa!!!!!
    Vad väger ett hopp?
  • Smecker

Hm.. det här var ju rätt annorlunda iaf:

"Hej,

Du verkar vara en trevlig kille [massa yada för att visa att hon läst min profil] Jag heter xxx, är 26 år och bor i Halmstad. Om du känner för det kanske vi kan ses på Halmstad Arena och bada? Hör gärna av dig.

Kram

xxx"

Okej.. badhuset på första dejten? Originellt!

• Smecker
    Legacy skrev 2012-03-09 09:57:08 följande:
    Ungefär... ett snöre.
    Ja men då undrar jag hur långt ett snöre är..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!