Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-04-27 12:33:08 följande:
    Jag tänker också på att om man varit i ett förhållande med vissa problem så tänker man att i nästa ska jag inte falla i den (samma) fällan igen. 
    Sen träffar man nån ny och tänker gud vad skönt att att han/hon inte är si och så osv... men sen är det (oftast) alltid nåt nytt som dyker upp som man inte tänkt sig och så kan hela karusellen vara igång igen.

Men förhoppningsvis träffar man nån med bara olikheter/egenheter/åsikter som man kan leva med  
    Men varje gång man har avslutat ett förhållande så hoppas jag att man lär sig något och tar med sig erfarenheterna in i nästa relation
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-04-27 12:34:46 följande:
    Men va f-n! VEM har snott min motivation och inte lämnat tillbaka den!? Skrikandes
    Du kanske bara behöver en skön och trevlig helg... Solig
  • Glädje58

Frukosten är avklarad. Att sova i tretton timmar med ett kort avbrott vid fem-tiden i morse var precis vad jag behövde. Har knappt sovit något på tre dagar. Ska bli skönt att jobba hela helgen så man får vila ut sig :)

• Glädje58
    Night sky skrev 2012-04-27 12:58:07 följande:
    ... Men jag ska jobba lördag, söndag och måndag.. så en så värst lugn helg blir det tyvärr inte
    Byt jobb, så kan du inte ha det Skrattande   Du har inte funderat på att jobba i en sovabutik?
  • Glädje58
    takida skrev 2012-04-27 13:24:13 följande:
    Precis, så funkar jag att man lär av sina misstag. Ett av mitt/vårt största misstag var har jag insett nu i efterhand är att vi var allt för måna om att ha våra egna liv utöver parlivet. Han gjorde sitt och jag gjorde mitt. eller så gjorde vi roliga saker tillsammans med vänner. Vi umgicks sällan bara han och jag vilket gjorde att vi tappade bort varandra längs med vägen. 
    Jag gjorde samma misstag. Vi är så hårt fostrade i att var och en ska utveckla sin egen person genom egna aktiviteter, så man glömmer bort varandra. Sen blir man två personer som delar bostad. Svår balansgång det där. Sen ändras ju förutsättningarna allt eftersom man blir äldre.
  • Glädje58
    takida skrev 2012-04-27 13:24:13 följande:
    ...Vi umgicks sällan bara han och jag vilket gjorde att vi tappade bort varandra längs med vägen. 
    År man verkligen rätt för varandra när det blir så? Eller är man så himla rädd för att man ska vara på den andra, att man tror att man ska kväva kärleken?   Svår balansgång...
  • Glädje58
    takida skrev 2012-04-27 13:41:14 följande:
    Ja det är en svår balansgång, främst för mig som är i stort behov av egentid. Jag har vänner som gör allt tillsammans med sin partner vilket jag aldrig skulle fixa, då hade jag tappat bort mig själv. Men man får heller inte göra för mycket själv för då tappar man bort varandra.
    Hoppas erfarenheten av detta gör att man blir mer lyhörd för att bli varnad i god tid. 

Ps
    Är du medveten om att det blev du som fick inlägg #30080   Grattis Glad
  • Glädje58
    FredrikCA skrev 2012-04-27 13:47:03 följande:
    Jag beklagar, Men samtidigt tycker jag inte det är ett riktigt rättvist exempel. Samtidigt så känner jag igen mig i delar av det också fast anledningen var lite annorlunda. Men hur som helst personligen kommer jag aldrig kräva att hon skulle behöva sminka sig och göra sig fin för min skull- Jag tyckte om henne som hon var skapad. 

Men absolut visst kan man göra sig fin för sin partner om man vill det- Men jag ser det inte som något krav. 
    Jag har inget krav på det heller egentligen. Gillar mest att man inte har smink. Eller i alla fall såpass lite att det knappt märks. Ryser när det blir så mycket att man ser ett skal med puder och klet...
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-04-27 14:22:09 följande:
    Just idag behöver jag en massa kramar! Kan ni vara lite generösa och ge mig lite kärlek?
    kram madida Solig  Hjärta

här kommer en lååååång kraaaaaaammm till Solig
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-04-27 14:28:41 följande:
    Så söta och fina ni är. Tack så mycket. Det har väl egentlig inte hänt nåt stort. Eller, har återigen fått bevisat för mig vad många män tycker jag duger till. Och det är sårande och kränkande.
    Du madida, många många killar år sådana. Vad du behöver tänka nu är att det inte är något personligt mot dig. De sveper av marknaden och söker något knullbart. Om det nu inte var städhjälp de sökte.

Släpp det nu, det är inget att bära på i onödan

kram Solig 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!