Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-04-27 20:25:06 följande:

...Mitt ex var hemskt svartsjuk, usch jag vill aldrig tillbaka till det. 

Glöm inte bort dessa ord du sa här...

Men vill han ha chansen att kunna våga lita på någon igen, så är det klart att han ska få göra det.

• Glädje58
    Legacy skrev 2012-04-27 20:22:37 följande:
    ...Jag anar lite dubbelmoral för jag tycker han sagt att han har hemma tjejkompisar som är där helt ensamma tidigare.

Kolla upp detta med honom...
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-04-27 20:31:06 följande:
    ...får mig att backa och bli helt osäker jag berättade ju en del för dig senast hemma hos dig, det är små saker som pluppar upp...
    Är det mer?
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-04-27 21:15:23 följande:
    ...Ja, jag älskar honom med.... jag vill verkligen att detta blir bra för han är min kärlek. Han ill mig väl i så mycket annat så jag ivll så gärna att han förstår
    Ta nu inte ut något i förskott Legacy. Prata med honom i morgon. Var tydlig med vilka premisser som gäller för dig när det gäller träffa kompisar. Vad har du för syn på detta? Ska det vara okey att en kille kommer hem till dig för att spela lite spel (på datorn eller spelboxen). Är det okey att gå ut med kompisar utan J, och att det finns killar med i gänget? Var det okey att du hjälpte mig med min dator?

Ta nu en funderare på vad som är viktigt för just dig Legacy. Vilka regler ska gälla i en relation som du är i. Är det så att du vill umgås med killar när inte J är med, så berättar du det för honom. Klart och tydligt. Sånt här kompromissar man inte med.

Och jag finns också där om du vill ringa Solig
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-04-27 21:29:03 följande:

Just nu är det sopp ihjärnan jag minns inte det blev för mycket för mig örut, jag låste mig totaalt. Jag blev livrädd och är inte helt hundra i skallen än

Såg nu vad du skrev
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-04-27 21:42:47 följande:
    Jag går och lägger mig, dags för Linnémarsch imorgon. Se till att hålla Legacy på rätt köl.

Jag tar nattpasset så tar du över klockan sju i morgon bitti
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-04-27 21:44:16 följande:

kan behövas!
    men nu ser jag dubbelt av min trötthet borde gå till sängs

God natt med dig Legacy, det kommer att ordna sig i morgon Solig

Gott tecken att han hörde av sig Glad
  • Glädje58
    magus skrev 2012-04-27 23:11:56 följande:
    ... Dags att förnya sitt pass kanske..

Dags att skaffa sig ett pass. Jag har ingen aning om hur många gånger jag har varit inne på pass-vaddetnuheter, tagit en nummerlapp eller två. För att sedan bara ge upp på grund av lång väntetid.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!