• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Bevabus skrev 2012-07-14 22:50:27 följande:
    Men hur går det för er singlar då? Har ni hittat nån som verkar intressant?
    Jag har en dejt på tisdag och en på onsdag,  är man barnledig så är manGlad

Psst: Madida, Vanilla vann vår lilla tävling men på tisdag då jäklarFlört
  • takida
    Bevabus skrev 2012-07-14 22:55:42 följande:
    Härligt! är det med personer som bor i samma stad som dig? Hur länge har ni haft kontakt?
    Ja båda bor i samma stad, den ena har jag väl mailat med i några veckor och den andra i några dagar. 
    Killen på tisdag tror jag att jag kommer ha riktigt roligt medGlad
  • takida
    Cocacola skrev 2012-07-14 23:07:23 följande:
     Absolut! Frågan är "bara" vilka bollar som ska plockas bort? För det mesta här i livet hänger ju ihop, men om jag visste vad som var rätt skulle jag naturligtvis göra just det. Nu väger jag aternativen mot varandra och försöker att hitta rätt. Det ska ju bli bra för både mig och barnen är det tänkt.
    Det kommer att bli bra ska du se, även det som inte är rätt har en tendens att bli rätt, man får göra det bästa av de val som finns helt enkeltGlad
  • takida
    Bevabus skrev 2012-07-14 23:27:34 följande:
    Om tisdagskillen är så rolig som du tror så kanske han blir den enda som får stanna kvar?
    Man ska aldrig säga aldrig men han känns inte direkt som pojkvänsmaterial. Men annars helt klart en kille i min smakFlört
  • takida
    Näckrosen skrev 2012-07-14 23:32:51 följande:
    Slänger mig in i tråden...

Nyseparerad i praktiken, men i tanken är det länge sedan...
    Har precis hittat till eDarling.
    36 år.
    Har två barn.

Har en "kompis" (IRL) på G men vet inte om det kommer utvecklas till något mer.
    På eDarling har jag haft lite kontakt med en kille. Får se om det blir något...
    VälkommenGlad
    Bevabus skrev 2012-07-14 23:35:22 följande:
    Hej! Välkommen säger väl jag då, även fast jag också hittade hit idag
    Ber om ursäkt har inte sagt välkommen till dig än ju, så välkommenSkrattande
  • takida
    Ernst Hugo skrev 2012-07-14 23:36:07 följande:
    Du har svaren själv som du ser. Våra tankar är hos dig och det kommer gå bra - krya på dig nu {#emotions_dlg.flower}
  • takida
    Bevabus skrev 2012-07-14 23:38:44 följande:
    Hoppsan, förlåt! Råkade blanda ihop er

Jag förstår ja om man vill hitta någon som ska stanna så kanske man ska satsa på något som man inte brukar
    Helt sant! De flesta jag träffar är definitvit pojkvänsmaterial och värsta svärmorsdrömmarna, denna killen är det inte så....Skrattande
  • takida
    Näckrosen skrev 2012-07-14 23:41:56 följande:
    Tackar!

Har ni några bra dejtingtips till en nybörjare?
    Ha kul när du dejtarSkrattande
  • takida
    Näckrosen skrev 2012-07-15 00:01:43 följande:
    Härom dagen blev jag kontaktad av en afrikansk kille.
    Första meddelandet var på svenska, sen ville han skriva på engelska.
    Jag tänkte att jag skulle vara artig och svarade, fast jag kände att inte mkt stämde.
    Efter ett par meddelanden gick det bara inte. Jag kan inte skriva på engelska. Prata går an..
    Han var 6 år äldre än mig och bor över 20 mil bort.

Så jag skrev precis det... Tyvärr är du för gammal för min smak, jag kan inte göra mig förstådd och du bor för långt bort, så det är lika bra att avsluta kontakten nu.
    Han blev skitarg och skrev att han såg minsann ut att vara yngre än mig, så jag skulle inte klaga..
    Ja vissa blir riktigt arga när man inte vill... Var en kille häromdagen som mailade, efter typ två mail frågade han om jag ville ses. Skrev att jag inte kunde denna veckan för jag har min son. Då undrade varför? Jag kunde väl ta med honom. När jag svarade nej så skrev han att vadå kan man inte vara social för att man har barn. Orkade inte svara så fick sen ett litet mail att jag var lika billig som mina killar. 
    Sen blev han blockad, ibland undrar man var det är för fel på folk..
  • takida
    Bevabus skrev 2012-07-15 09:45:30 följande:
    Puh, idag svarade killen på mitt meddelande... orolig för inget
    Det gäller att ha lite is i magen iblandGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!