Inlägg från: kristinah |Visa alla inlägg
  • kristinah

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Men booYah - du sitter ju här singel . - tror inte det är samma som för dig.
     Här träffar de kvinnan för livet liksom framför näsan på mig hela tiden

Eller så ljuger de jävligt bra

och framåt - mer framåt än jag redan är har jag svårt att se mig vara.
    Jag bokar dejter inom några timmar.

Sista nu,j ag började skriva med honom i torsdags, sen kom julen men vi skulle ses på söndag efter julhelgen.
    Vi skrev rätt så rakt och ärligt och det kändes riktigt bra.
    Mycket humor och vi skojade mycket om det mesta. Roligt och trevligt.

Sen hörde han inte av sig på söndag så jag skrev honom på kcällen, och igår fick jag svar at than gått på dejt på fredagen (dan innan julafton...what are the odds?) Och han skulel fortsätta träffa henne nu,

Jag tänker att det helt klart är en utseendegrej. Jag är inte tillräckligt snygg....BLÄ!
    Här säger han att han varit singel i 6 år, och haft lite enstaka förhållanden efter det av vilket det sista tog slut för 2 år sen, så har jag inte ens 3 dagar på mig att få träffa honom ens

• kristinah

Tackolov har jag min ego-boost-kompis. Han gillar mig, han peppar mig och han är så jävla snygg och fin att man solar sig i hans snygghet när man umgås. Och om han som kan få vem han vill, om han låtsasflirtar och öser mig mätt på komplimanger då måste ju nån mer där ute tycka som han. Han tjatar på mig om att jag inte får tappa tron på att jag är fantastisk. Så då jävlar är det männens förlist när de inte ens vill ses. Att man inser att attraktionen inte finns efter att man setts, det är ju helt självklart. Men att inte ens ge det en chans... Det är det jag blir less på...särskilt när det klickar massor vid första mailkontakten.

• kristinah

Mamma Heidi, inte Förde då? Har hängt i Dale i Sunnfjord en del men där finns inga grabbar...

• kristinah

Men självklart faller jag för mannen som vill supa ner mig på bowlingklubben för att han tycker att jag ser "Szhyszt" ut

• kristinah

hej hej, året börjar tungt och det kommer nog bli än tyngre de närmsta veckorna.
    Så dejting ligger på hyllan.

Hoppas att jag får hänga här lite ändå och komma med fina goda råd och hejja-rop!

• kristinah

Laurora - det låter som att du mår bra - eller bättre

ha en finfin helg och njut av morgondagens låne-avskrivning!

Sen det där med man...har du itne en pågång här upp i stockholm?  

• kristinah

här går plugget åt helvete - så det blir till att jobba till våren och komma igen till hösten helt enkelt

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!