Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-02-07 20:43:34 följande:
    Så du Kunde inte hålla dig ifrån din mumin:)

Känns det okej att bara vara vänner tillsvidare? 

Det känns väldigt bra måste jag säga. Det var skönt med en tyst tid mellan oss så jag han tänka. Vänner känns bra, okompliserat och otvunget.

Hur gpr det för dig då? Bra gissar jag med tanke på att du pausat HP
  • Vanilla ice queen
    s07 skrev 2012-02-07 22:24:32 följande:
    Jahapp Vanilla, när går nästa resa till muminland då...?

Haha det får dröja ett bra tag känner jag. Misstänker att bara vara vänner kommer rinna ut i sanden snabbt om vi ses Då blir det så där jobbigt med avståndet igen... Men sent i vår hoppas jag att vi kan ses igen Hur går det för dig då?!
  • Vanilla ice queen
    s07 skrev 2012-02-07 22:46:12 följande:
    Å, jag fattar inget fortfarande. Långdistansförhållanden KAN faktiskt fungera. Ffa om man synkar bra. Men, men, det är er val!

Jag är på semester denna vecka, det känns på ett sätt jobbigt för jag saknar vad-sjutton-man-ska-kalla-honom-dejt-eller-dejt+??? men å andra sidan är det en rolig semester o man bygger upp en längtan..nu har vi träffat varandras barn o även hängt ihop några helger. Få se vart det tar vägen! Hoppas åt ett bra håll, för jag är kär, det finns inget jag vill ändra på hos denna man, och jag är i vanlig ordning sårbar...

Well, det är väll det som är grejen varför jag inte vågar riktigt. Jag vågar inte vara sårbar just nu... och jag tror på distansförhållanden men inte på att inte kunna ses mer än så här i början. Vänner tills vi kan spendera en längre tid än en helg tillsamans känns bra. Sen efter det så hoppas jag att jag vågar ta steget längre. Jag fick kalla fötter efter förra helgen tror jag...

Härligt att det går bra för er och semester låter underbart!!! Är du utomlands?
  • Vanilla ice queen

Bloggande är jättebra och roligt. Jag bloggar och har gjort det i 3år nu Det har hjälp mig att skriva ur mig och se mer konkret på hur jag tänker Rekomenderas! Bra egenterapi:)

• Vanilla ice queen

Åh jag blir ju lite sugen på den 17e... Eller är det mer för er som hängt i tråden lite längre? Om inte, vad är det ni ska hitte på?

• Vanilla ice queen

Grrr fy vad grinig jag är just nu. Mumin kan fara och flyga. Iom att jag "bara" vill vara vänner så har han kommit på den brilianta iden att testa med sitt ex igen. Tydligtvis något man berättar för sina vänner också. Fy vad jag ställt till det för mig. Tanken var ju att ta det lungt vara vänner för att inte bli sårad men inser nog nu att jag hamnade där iaf:(. Well, bara att gå vidare för nu är det nerlagt på riktigt! Hans ex ser ut som fan föresten (inte för att det spelar någon roll, suck) *surar missunsamt*. I grund och botten har jag bara mig själv att skylla! Nästa gång ska jag inte ställa till det så här!

Så! Nu har jag vräkt ur mig och nu ska jag läsa tillbaka lite

• Vanilla ice queen

[quote=63564396][quote-nick]Glädje58 skrev 2012-02-16 20:06:49 följande:[/quote-nick][/quote]

Haha nope har inte skrivit om det någon annanstans... Nu måste jag ju kolls vad som står i den tråden

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!