Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Ny i djungeln) skrev 2012-04-29 20:56:08 följande:
    ...Att bara vara vänner tror jag inte skulle fungera då vi vet på tok för mycket om varandra inom vissa områden...
    Sånt är inget hinder för att vara riktigt goda vänner. I ditt fall kan det bli svårare av andra skäl, att ni hoppades på en relation, men en eller båda två inte tyckte att det skulle funka.
  • Glädje58
    målar havet blått skrev 2012-04-29 21:34:20 följande:
    Ja herregud säger jag bara.....

Javisst är man avundsjuk på dem, tänk att känna sån lycka Solig
  • Glädje58
    takida skrev 2012-04-29 22:42:20 följande:
    ... Vad händer om en killkompis knackar på dörren när du är själv hemma? Ska du inte släppa in honom eller inte våga säga något till J? ...
    Ja, den här situationen är väldigt intressant.
    takida skrev 2012-04-29 22:42:20 följande:
    ...Jag tänker att det kommer byggas på mer och mer grejer han inte vill du ska göra...
    Är det bara det han har problem med, så lär det väl inte byggas mer krav från honom.
  • Glädje58
    takida skrev 2012-04-29 23:06:28 följande:
    ...Jag har bara så otroligt svårt för svartsjuka och ser jag minsta tendens till det så är det tack och hej från min sida.... Där ser jag det som svart eller vitt...
    Samma sak gäller för mig. Antingen litar man på varandra eller så gör man inte det. Det finns ingen gråskala. Litar man inte, så är det tack och hej...
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-04-29 23:27:17 följande:
    ..."Men...FAN vad du ser ung ut"

Är det en komplimang? För några dagar sedan fick jag höra av en kompis kompis att han trodde jag var typ 25. Tycker jag ser ut att vara i den ålder jag är     
    Men Madida, du ser ju väldigt ung ut Solig
    Madida skrev 2012-04-29 23:44:18 följande:
    ... Varför inte säga att jag ser fräsch ut eller nåt istället?!...
    Ja, eller nyduschad Flört
  • Glädje58

Jag har fått höra alltifrån 35-45. Jättekul eftersom jag har känt mig så. Dock inte under min depperiod i vinter, där var jag helt i fas med min biologiska ålder. Men nu börjar jag känna mig yngre igen Glad

ps

vilken lycka, håller på att tvätta kalsonger och strumpor nu Glad  (vem vet, jag kanske hamnar på en bröllopsfest ikväll?)

• Glädje58
    Cocacola skrev 2012-04-30 14:11:49 följande:
    .... Är tillbaka i normalläge igen, vad du det innebär?
    Precis vad är normalläge? Är det att det bara flyter på, att man klarar sig. Låter lite tråkigt...

Cola, beklagar vad du råkade ut för Gråter 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!