Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-04-29 15:21:15 följande:
    Du behövr inte ange nr, inte efternamn heller upptäckte jag lite sent...
    Jag har skapat ett nytt konto på skype nu Glad
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-29 16:46:41 följande:
    Hemma från jobbet och ledig i ett par dagar Ska bli skönt!

Jag har redan tröttnat på HP igen och funderar på att avregga mig. Jag tycker helt ärligt att det är smidigare och roligare att ragga irl så här på våren och sommaren. Bara jag som känner så? Sen till hösten kanske det blir lite match.com igen
    Håller med dig Glad
  • Glädje58
    FredrikCA skrev 2012-04-29 17:10:46 följande:
    Wohoo våren/sommarens första löprunda gjord, Tungt var det vägde in på 91kg idag.
    Har precis varit ute på en timmes promenad i rask takt, härligt. När jag går nere vid vattnet och känner doften av saltvatten så känns det inte så himla roligt att dra mot stan
  • Glädje58
    Anonym (hjärtat) skrev 2012-04-29 17:39:54 följande:
    Jag har avreggat mig på alla dejtingsidor nu... Pallar inte. Jag tror att det är bättre för mig att vänta ett tag, eller hoppas på att jag träffar någon IRL. Innan har jag känt mig så otålig, velat skynda på det hela på något vis, men så känner jag inte nu. Jag får väl vara singel så länge jag är singel, helt enkelt!

Jag kommer säkert att bli frustrerad igen och kanske registrera mig igen, men just nu känns det helt klart bäst så här. 
    Så har jag också känt det flera gånger, det blir så destruktivt på något sätt
  • Glädje58
    gröna hönan skrev 2012-04-29 17:50:04 följande:
    Och så glömde jag att jag inte längre är anonym i den här tråden! 
    Välkommen kära du Glad
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-04-29 19:41:59 följande:

...Sanningen är ju också att han faktiskt säger att han tycker att det är urdumt, att han känner det som att han tar ifrån mig friheten att göra som jag vill och ja, det har han ju rätt i men alla behöver en chans att läka och så...
    Det känner du bäst själv Legacy. Det är din relation och har ni en bra lösning på detta så är det toppen. Du kan bara bevisa motsatsen för honom men inte att du är trogen honom. Jag hoppas han hittar tillbaka till en nivå där han kan känna tillit för dig.

Indirekt så misstror han dig men kan han börja tro igen, so fine Solig
  • Glädje58

Hej Ny i djungeln Glad

Det låter lite konstigt för mig att ni inte har visat några bilder på varandra, varför inte?

Och varför avregga sig?

• Glädje58
    Anonym (Ny i djungeln) skrev 2012-04-29 20:46:37 följande:
    ...Och som det ser ut just nu kommer första mötet ske hemma hos honom, i hans hus ute på landet. ... 

Du är fanimej inte riktigt klok Förvånad
  • Glädje58
    Anonym (Ny i djungeln) skrev 2012-04-29 20:46:37 följande:
    ....Eller så händer absolut ingenting.....
    Förväntningarna är redan alldeles för stora så det är bara att hoppa på tåget typ. Besvikelsen kommer bli enormt stor.                

Varför vill du utsätta dig för sådana risker? Att bli så enormt besviken
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!