Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (e) skrev 2011-11-10 17:50:55 följande:

Tror jag lämnar er här.... har hittat "min man" lycka till och hoppas det är er tur snart!

Ja verkligen grattis! 
    Men självklart får du finnas kvar som stöd som h skriver! Glad 
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-10 20:03:30 följande:
    Jag tolkar blekksprutten som bläckfisk, men vad vet jag Dessutom får jag inte in det hela i ett sammanhang...
    Haha.. du har rätt.. blekkesprut är bläckfisk på norska.. men va sjutton menar människan!? Jag läser och blir alldeles förstummad tills jag bröt ut i ett fnissande Skrattande
    Säg inte att du tänker träffa människan Hopplös? Flört
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-10 20:17:39 följande:
    Klart jag ska träffa honom. Mailet var väldigt lockande. Att han var 17 år äldre än mig gjorde bara saken bättre
    Haha.. ja, det gäller att inte missa några guldklimpar! Flört
    Anonym (h) skrev 2011-11-10 20:56:00 följande:
    vad är det med killar.... sex sex sex , rumpa rumpa rumpa
    glöm inte bröst, bröst, bröst också...
    Anonym (h) skrev 2011-11-10 21:28:58 följande:
    det är ju sant det får man inte glömma. är alla killar sexgalningar o rump o bröst fixerad eller?
    Jag tror nästan jag skulle våga mig på att säga det... eller sexgalningar kanske är att ta i, men vi får väl se om vi får några svar från killarna i tråden angående den frågan?

Nu väntar jag på min dejt... han är väl här om ca 30 min. Har lagat lite mat och sådär Tungan ute

Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-11 18:26:53 följande:
    åååh lycka till !! rapport sen!!!
    Tackar.. jo, kan väl inte låta bli oavsett resultat Glad
    Anonym (dejting) skrev 2011-11-11 18:30:53 följande:
    Vad kul! Har ni träffats flera gånger,eller är det första dejten?
    Ja, men det är faktiskt bara andra dejten...
    Anonym (dejting) skrev 2011-11-11 18:45:05 följande:
    Jag ska också ha min andra dejt imorrn, blir spännande Så ikväll ska jag vila upp mig,å sova ut imorrn så man inte ser helt döende ut... Är nervös,för kommer inte riktigt ihåg vad jag tyckte om honom..haha jag var nog för nervös,för vi var ju trots allt nyktra
    Hehe.. jag känner lite igen det där.. vad tyckte jag EGENTLIGEN om honom? Haha, ja nu blir det upp till bevis iallafall Glad

Ha, jag hoppas han ser lika död ut som jag.. för här blir det inget vila upp sig innan Flört

Lycka till på din andra dejt imorgon!

Hallå,

Nu blir det en liten rapport här ifrån mig...
    Dejten igår var trevlig, vi åt mat och pratade om ditten och datten hela kvällen. Och eftersom vi inte bor i samma stad så fick han stanna kvar... 
    Vad mer kan jag säga..? Det är inte kärlek än iallafall... 

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-12 13:16:45 följande:
    Men känns det bra? Vill du träffa honom igen?
    Jadu... ja, det känns ju bra på det sättet att han är en superbra kille på alla sätt och vis. Antagligen en kille man "ska" ha för att få det där trygga, stabila livet, starta familj med och så vidare... Han vill allt det där och om jag väljer honom (och han mig) så skulle vi kunna satsa på det. (Jo, jag vill det också, ha allt det... men med vem?)
    Men så kommer det där men:et som alltid känns det... finns det tillräckligt med kemi mellan oss eller kommer det kunna växa fram om man umgås mer? 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!