-
Jag tror att det kan vara ett "mission impossible"Smecker skrev 2012-01-06 21:37:21 följande:Upprepas det tillräckligt ofta så kanske det fastnar till slut.
-
Tack ska komma ihåg att kalla på dig nästa gång jag behöver ett järn!Smecker skrev 2012-01-06 21:39:37 följande:Det är lugnt, jag har en stekpanna. -
Men jag hade ju hoppats att nån som slår ingår! Svårt att slå mig själv i skallenSmecker skrev 2012-01-06 21:51:18 följande:Är det inte bättre du köper en järn-3a att ha själv?
-
Hm ja, det kanske är det som är/var felet från början?Smecker skrev 2012-01-06 22:03:12 följande:Enligt bloopers på YouTube är det snarare svårt att inte slå sig själv i skallen.. -
Då kanske det finns hopp för mig med??? Eller blir jag portad som ej-singel eller för att jag är 08:a?Laurora skrev 2012-01-07 19:56:23 följande:ja du såg ju kraven! minst 51 besök på MP och.. ja såklart doh, det finns nog bara kravet att man vart med här innan
Skulle ju vara kul att träffa er!
-
Va!? En vända fram och tillbaka till Stockholm är väl inga problem för dig, vad är det jag hör!?Laurora skrev 2012-01-07 20:08:02 följande:Hah ingen är portad därav sängplatser, men det finns katter så allergiker uppmanas knarka extra hårt innan besök
Jag tror det finns fler 08-or i tråden! tyvärr så är 50 mil lite saftigt för mig att hämta upp folk
Hehe, nä självklart kan jag fixa min resa själv... jag är inte sån som kräver skjuts inte!Aha... en timme ifrån Sthlm? Vilken riktning?etanol skrev 2012-01-07 20:10:50 följande:Bor ca en timme ifrån...ang samåka igen.

-
Dela soppa låter som en bra ide... så man kanske skulle ta och preliminär paxa en plats då till en preliminär bokad träff i Gbg?Niklas2k skrev 2012-01-07 20:15:51 följande:Det kan hända mycket fram tills dess men jag kör gärna egen bil från Stockholm i så fall och då finns det 3 - 4 platser lediga i min bil. Dela på soppan är stabilt.
-
Åh en cool transport! Spännande!Laurora skrev 2012-01-07 20:47:01 följande:Låter helt sjukt bra, kolla en transport finnes! Jag har hört att den transporten är dekaltrimmad dessutom *hintar*
Ja, det borde väl du veta Laurora
-
Jag är ganska liten... så jag kan mycket väl tänka mig att klämma ihop mig bak om nån mer vill medNiklas2k skrev 2012-01-07 20:49:13 följande:Då har jag etanol, "Min tur snart?" och Natalie H i bilen.
Då finns mittenplatsen kvar så att säga. Om ni orkar sitta tre bak.
-
Åh vad är det för vrålåk du har egentligen Niklas... nu blev jag på riktigt nyfiken! Love cool cars!Laurora skrev 2012-01-07 20:53:10 följande:Aldrigt åkt vrålåket men sett den
ytterst fint shit det där, bra smak har han Niklas
Jag har ju varit taskig och tvingat honom tt köra mina bilar varje gång jag har... eh... passerat förbi
-
Niklas2k skrev 2012-01-07 21:01:04 följande:hahah det är inget vrålåk. Jag tror att Laurora skämtar.
Hon gillar nog mitt märke jag har på bakluckan.
Och märket ÄR???Laurora skrev 2012-01-07 21:01:42 följande:
det var det märket som fick mig att falla för bilen!
-
Tack då vet vi vad vi ska hålla utkik efter när "vrålåket" kommer!Laurora skrev 2012-01-07 21:07:22 följande:
-
Tänkte på en sak... jag som icke-singel då... kanske skulle ta med mig en singelvän... vad sägs om den?
-
Det var bara en tanke... den jag tänkte på är isåfall från västkusten och är inte alla från den sidan landet reko?Laurora skrev 2012-01-07 21:19:04 följande:Ja varför inte? Sålänge personen är reko så är det okej med mig
Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-07 21:14:58 följande:2kr?!?!? Utanför mig kostar det 15kr i timmen!! 2kr är ju så lite att det känns fjantigt.
Känns mer coolt med 15kr/tim så tycker vi är i Malmö istället!
-
Tänkte bara flika in en tanke med kram till alla er som har det lite extra jobbigt i tråden just nu!

-
Nu verkar det ha hänt IGEN... jag verkar ha fallit för en kille som jobbar mycket och när han väl jobbar försvinner allt annat i livet.
Jag orkar inte... så jag vill komma tillbaka till tråden och förbereda mig på att vara singel igen.
Hur har ni det här med dejter och allt... jag har inte läst på jättelänge och är inte alls uppdaterad om nåt.
Har dock fattat att du Madida kommit fram ur anonymskapet, miss TS
Och jag tycker nog att du kan fortsätta se om du och den där killen är nåt för varandra innan du ger upp helt om du känner att du vill fortsätta lära känna honom.
Det kan ju hända att det inte blir nåt mer emellan er och då är det ju ingen fara iallafall men om det nu skulle bli nåt seriöst mellan er så tycker jag att du kan känna efter då om du vill tala med den bekanta som varit tillsammans med killen för att få klartecken. Men vet inte om det skulle behövas heller egentligen så när varandra är ni ju inte!?
-
Jo, men det var ju inte meningen att det skulle bli ett distansförhållande.NatalieH skrev 2012-02-05 20:42:39 följande:Förstår det
Men det blir nog lätt så kanske med distans förhållanden 
Först åkte jag iväg och jobbade i ett grannland här och sen fick han åka iväg på jobb... vi bor ju egentligen inte alls långt ifrån varandra när vi båda är hemma :(