Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikCA skrev 2012-05-03 22:34:39 följande:
    Fel av mig det är 1 gram alkohol i timman som förbränns, vilket motsvarar ca 2 cl; Så en burk 5.2% cider skulle alltså ta lite drygt 1 timma och 35 minuter att förbränna.

Det lät bättre!
    målar havet blått skrev 2012-05-03 22:39:01 följande:
    så 5 öl blir ca 8 timmar då?
    Nu börjar vi närma oss något, kanske... fast ingen öl då. Den hinner jag nog förbränna snabbare än jag kan dricka den, vill bara ha någon klunk då och då för att få bort den läskigt söta cidermaken men de klunkarna är redan utlovade av öldrickande kompis haha xD
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-03 22:25:48 följande:
    Tar en timme till Rättvik
    Klurar på hur långt tid det tar för mig dit, har visst ingen koll på det. Men klurar på om det inte var därför jag fick en liten "vad gör du i helgen" fråga häromdagen, mejlar med en kortfattad rättviksbo :P
  • Cocacola
    Brukar också ta det säkra kortet, så jag är lite lost, och kluven. Blir ju sällan krogen och övriga gånger (som väl inte heller är tokofta) så är det för det mesta gångavstånd.

Två nätter i stan kanske? Skulle absolut vara trevligt för min del men tror bara jag är barnfri en natt, kan ju vara värt att undersöka det kanske. :P  
  • Cocacola
    takida skrev 2012-05-03 22:46:25 följande:
    Då har jag en dejt med grannen nästa vecka dåSkrattande
    Kan ju bli hur bra som helst eller inte alls
    Nice! Vill också ha singelgrannar som är dejtvänliga :P Have fun!
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-03 22:50:34 följande:

Mjo. Trevligt.

Tekniskt sett är det statens grop. Lika bra, vill inte gå runt och fråga vem fan som har befogenhet att skriva ut ett dylikt intyg.

Gillar du att tillbringa några dagar i statens grop som tillfälligt var din? Klurar på vad intyget kan tänkas heta xD
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-03 22:50:47 följande:
    Takida: Härligt är han het? Jag ska också dejta min granne! Han vet bara inte om det än
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-03 22:56:04 följande:
    hm jag har en granne som vill dejta mig,men jag vill inte dejta han...synd, det är ju praktiskt om inte annat..Obestämd

Haha, inte lika kul gissar jag. Såg en granne på hp och jag hoppas verkligen att han inte vill dejta mig. xD
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-05-03 22:55:18 följande:
    Andra dejten med killen från i måndags inbokad (märklig svenska det blev)
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-03 23:04:04 följande:

Jadå. Tackar som frågar. Jag bara gästspelar lite, tills batteriet tar slut.

Gästspelar? Betyder det att du hade tillräckligt trevlig helg för att ha planer på att lämna tråden? Låter om vi missat något, eller?
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-03 23:13:52 följande:

2kkr/dygn plus mat och resor för att leka i skogen, vem tackar nej till sånt?

Det är det som är problemet, finns förmodligen ingen standardblankett för det intyget. Då går det inte!
    Jag? xD Gissar att det innefattar klet i ansiktet, gröna kläder och fula kängor? Samt ett och annat vapen?

Finns väl blanketter för allt? Annars bör du påpeka att det saknas en lämplig. Skandalöst ju!  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!