Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-05-07 09:17:40 följande:
    Det kanske blir en femrummare för mig. Drygt 8.600 i månadshyra Foten i munnen

Låter stort när du är själv? Men då har du å andra sidan plats när hela tråden dyker upp i Göteborg... Flört
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-05-07 09:22:51 följande:
    Ja hela gänget kan bo här. Eventuellt kan det bli en fyra. Jag tar vad som helst nu sen kan jag försöka byta. Jag har även en annan kontakt som kan bil användbar när det dyker upp en lägenhet hos den ägaren. Vore gott att ha en hyra på runt fem tusen istället.

Alltid bra att ha något att byta med lixom. Du har ju letat ett tag också, eller hur?  Men det är ju en del pengar som ska ut helt klart, och de kan man kanske lägga på något roligare.
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-05-07 09:37:40 följande:
    Fan, jag var också ute efter det. Nu får jag vänta tills 32750 ska dyka upp Tungan ute

Så tar jag det med! Flört
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-05-07 09:49:12 följande:
    Åk hem till nån kille nu istället Tungan ute
    Nån kille, vilken som helst? Drömmer

Vill ju bara träffa min knäppis!  Bara åka dit kanske? {#emotions_dlg.djavulsk}Flört Nejdå, fullt så knäpp är inte jag, men det gjorde inget om jag hörde något från honom typ, nu? Tungan ute
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-05-07 10:24:16 följande:
    Lyckan har återvänt, jag kan åter spela in musik och bränna ner det på cd så jag kan lyssna i bilen Skål

Det lät inte fel. Jag har gett upp, väljer numera på youtube och lyssnar på vad jag vill vid datorn. Rattat in rockmusik på radion, det är aldrig fel.
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-05-07 12:21:26 följande:
    Sitter på jobbet. Är så jäkla förkyld och mår obra. Får jag gå hem?
    Klart du får! Krya på dig!{#emotions_dlg.flower}
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-07 14:26:02 följande:

Jag kan fixa det när jag kommer hem. Skall jag maila dem till dig?
    En begriplig variant? Vill också ha...  Drömmer
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-07 16:37:21 följande:
    hohoo...

Colan: Inga direkta fynd i Rättvik..JO en mössa Tungan uteCool
    Vadå för mössa?

Appropå det så har jag köpt garn idag och påbörjat en barnvante modell tunnare.  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!