Anonym (Dejting) skrev 2011-08-13 07:23:23 följande:
Vilken tur att ni bor i olika delar av landet då. Jag menar, tur för oss här i tråden

För vilka är det som ska skriva här om ni kommer fram till att ni inte vill umgås. Nej, jag rösta på att Hopplös ska tacka ja till dejten (DET ÄR SJÄLVKLART OCH SKA INTE ENS DISKUTERAS)

och Baloou ska gömma sig i buskarna och Mia ska ha koll på alla tre via nån moderna media.
Mia, hade du inte nån tlfnkontakt med nån från Malmö förr? Rann det ut i sanden?
Har MrT hört av sig nåt mer?
Ha en underbar helg!
Själv har jag en date på måndag plus 2 till på G men det är först om en vecka när jag är barnfri.
Igår kväll så hade jag en tjejkompis på besök och så satt vi o larvade oss och skrev ett rampljusinlägg på ekontakt, nåt i stil med att jag söker en lunchdate till på måndag och att han väljer men jag bestämmer. Inte ens då fick jag nån bra napp. Vet inte om jag ska skylla på att det var fredag kväll men det verkar vara HELT dött på det stället.
Upptäckte dessutom att en kille jag datade i maj-juni som senare visade sig bo ihop med sin f.d. sambo (!!!) är kvar på e-kontakt och har nu reggat sig på HP. Fy f-n!!!!!!!!!!!!
Du har mycket på gång hör jag. Kul
Jag får väl fästa små gps:er på er allihop så att jag kan ha koll på er.
Jag försöker fasa ut Malmö-kontakten, för han skulle ju skjuta på allt hela tiden. Jag hade tre veckor som jag kunde träffa honom och kombinera med att träffa kompisar i Skåne och nu känns det inte som att jag vill stressa ner en helg bara för att "kolla av" nu när jag börjar jobba igen.
Mr T har varit tyst. Jag funderar på om han skickade det där sms:et om Gröna Lund fel. Ni vet man skriver ett sms och så går det iväg på första som står på senast-skickat listan. Vet inte, för det verkar bara konstigt. Såg att han avbokade sig för kräftseglingen, men ag tänker inte skriva till honom och förhöra mig närmre. :P
Var på en kort promenad-dejt med en kille nyss. Vi har skrivit och pratat en hel del de senaste tre dagarna. Han uttryckte ganska klart att han var intresserad. Promenaden var väl trevlig. Vi gick i ett område som ligger i mina gamla barndomstrakter, vilket han visste och ändå skulle han guida mig och tala om vad allt var och alla områden runt omkring hette. Han fortsatte fastän jag (på ett mycket smidigt sätt) berättade att jag både bott och jobbat i närheten. Kanske var han nervös, jag at ingen aning. Men fastän han varit på om en dejt så har han from igår kväll känts så stressad. Igår kväll avbröt han telefonsamtalet ganska abrupt. Han bad om mitt nummer, vilket han fick men hörde inte av sig förrän jag skrev på MP till honom mitt på dagen (och då hade vi redan sagt att vi skulle träffas idag). Sen skulle han hinna både måla staket och förbi kontoret innan han kunde träffa mig. Och då kändes det som att han var på väg någon annanstans hela tiden. Konstigt. Vet inte vad jag ska tycka om det.
Sen var jag och helghandlade mat och kände mig som ett ufo eftersom jag var den enda kvinnan som intevar där med min man eller sambo. Blä.