Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-17 16:27:59 följande:
    Jo jag vet ju det och helt ärligt så gillar jag den jag är. Men det verkar vara lättare att träffa en man om man är lite söt, tyst och blyg (inte för att jag inte är söt )
    Många män snackar om att de vill ha en självsäker, självständig och stark kvinna men det stämmer sällan i slutändan.

Nej jag vet. Jag ät likadan. Jag är framåt och har åsikter oh kan fälla rätt dräpande kommentarer. Har skrämt iväg fler än en som inte hänger med i svängarna.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-17 16:36:05 följande:
    Härligt!
    Får jag lov att bjuda ut dig på en promenad nån dag?!
    Självklart. men inget sex förrän efter 300 meter. Det håller jag stenhårt på!
  • Anonym (Mia)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-17 19:57:29 följande:
    Ni som tar en promenad när ni är på första dejten. Går ni mitt i stan då? Bor alla i Sthlm som är här inne eller? För jag vill ju inte gå där det är öde eftersom jag känner ju inte den jag ska på dejt med utan vill ju ha folk omkring mig, å andra sidan så vill man ju inte gå mitt i stan typ. Bor i en mellanstor stad så det är ju inte litet men vill ju ändå inte gå mitt i stan. NÅgra förslag? Eller är ni inte rädd för att gå på lite mer öde platser på första dejten?

Gamla Stan, Djurgården (närmre Skansen än Priins Eugen), Haga nära koppartälten, längs Stockholms kajer, Mosebacke... Finns massor av ställen.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-17 22:38:02 följande:
    men det kanske bara är så enkelt att han jobbar mkt nu o han är trött o helt enkelt inte orkat logga in på msn? han kanske inte lagt ner det utan bara har fokus på annat just nu?

Jag tror också på den... eller möjligtvis att han är en "samlare". Se om du kommer åt hans profil på msn och se hur många "vänner" han har, hur ofta han har lagt till någon och om det bara är tjejer.
    På det sättet har jag avfärdat några. Har hittat massor av lättklädda damer och två som addade flera kvinnor om dagen. Då hinner dom inte prata med en speciell. Och håller dom då inte igång en bra kontakt så vekar dom ju inte så intresserade när allt kommer omkring.
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-08-17 23:17:32 följande:

Åhh va jag vill på en dejt i Sthlm i sensommarsol när du säger så Drömmer

Välkommen upp. Vi är ju redan på hångelstadiet du och jag.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-17 23:23:31 följande:
    jag bor ju inte i sthlm så det finns ju inte lika många ställen då
    Vad sägs om Tiveden?
  • Anonym (Mia)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-17 23:24:09 följande:
    hur kan man få fram deras profil så detaljerat???

Om jag kommer ihåg rätt...
    I den där första rutan du får upp där du kan se alla dina vänner så högerklickar du på hans namn. Då får du upp en liten lista och du klickar då på visa profil Där kan du se vilka vänner han har om han inte har valt inställningar så att de inte syns. Bara för att du inte ser några andra vänner så behöver det alltså inte innebära att dom inte finns där. Men förvånande många har den här profilen helt öppen.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-17 23:31:00 följande:
    vart är det??

Sorry. Det var ett skoj. Tiveden ligger mitt i Sverige runt Laxå och Finnerödja. Mellan våra två största sjöar ungefär. Den är känd som em stor vildmark och för att man lätt kommer bort där. Tror inte att du ska dejta i Tiveden. Oskyldig
  • Anonym (Mia)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-17 23:37:57 följande:
    haha ok. hade ingen aning om vart det var haha nä då vill jag inte dejta där

Tror inte det va. ha ha
  • Anonym (Mia)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-17 23:43:20 följande:
    haha dutan frågade igenet var intressant hmm undrar hur man ska tolka denna info jag fick av detta när jag kollade

Ja det kan ge en del info.

Jag pratade med en kille under två-tre veckor som på eget bevåg bedyrade att han bara ville träffa en enda. Han var annrlunda sa han. Han var inte en kille som alla andra som höll igång flera parallella spår eller träffade tjejer enbart för sex. Jag tog en titt i hans profil och där fanns både lätt klätt, inte klätt alls och eskortdamer. Så jag avslöjaade honom inte genast. Frågade istället vad han letade efter och hur han tyckte att han och jag relaterade till varandra. Fick samma bedyrande igen. Då frågade jag honom varför han i såna fall hade fullt med dessa damer i profilen. Han försökte komma undan med att det bara var kompisar som han samlat på sig genom åren, han hade ju varit singel i två år ändå. Jag sa att jag tyckte att det var knstigt eftersom han hade addat 14 nya kvinnor bara den senaste månaden. Då blockade han mig utan att ge mig någon vidare förklaring. Både på MSN och på sajten. Jag är gasnka glad att jag upptäckte det där.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!