Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-07-14 21:17:54 följande:

Haha, du vill bara göda mig

Äsch, jag kan inte göra fel det som naturen gjort rätt från början ;)
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ernst Hugo
    Cocacola skrev 2012-07-14 21:43:47 följande:
    Halloj på er! Lever fortfarande, är dock inte helt säker på att det är bra. Kliar som fan gör det iaf 3½ dygn nu och 2 besök på akuten. Försöker nu för fullt att inte klia.

Passar på att säga GRATTIS i efterskott till takida. Hoppas du hade en bra födelsedag.

Det där med efternamn är inte lätt, klurade ju ett tag på om jag skulle byta tillbaka men tror att jag behåller mitt nuvarande. Nu kan jag välja att vara anonym ibland åtminstonde, nu har jag ett väldigt vanligt och det hade jag inte innan. Fast frågan är om jag inte borde byta tillbaka ändå? Äh, jag vet inte och orkar inte tänka på det nu.

I övrigt verkar de ha gått åt skogen med mitt boende, typ en månad kvar till flytten och så den lilla lilla detaljen att jag inte vet var i helsike vi ska bo längre...  

Lagom när jag klurar på hur 17 jag egentligen ska ha det med allt när et går som det går och jag mår som jag mår så kom ju antagningsbeskeden till hösten också.

Jag kom in på psykologutbildningen, att läsa den skulle ju lösa en helt del praktiskt just nu men det känns som en helsikes lång och knepig utbildning för att vara en plan B.

Men å andra sidan väljer jag nu helst det alternativ som får det att sluta klia, nån som vet vilket det är??????? 

Vad har du gjort på akuten? Hej förresten Solig 
  • Ernst Hugo
    Bevabus skrev 2012-07-14 22:35:30 följande:
    Tack gick med här för det skulle vara skönt att prata med några som går igenom samma sak

Är minst dubbel så gammal som du men har åter hamnat i dejtingvärlden med fast bas på HP Skrattande
  • Ernst Hugo
    takida skrev 2012-07-14 22:43:48 följande:
    Skulle vara spännande att spana in dig på HP
    Är du lika fin som du är klok så....Flört
    Inboxa du med ditt nick på HP så skall du få mitt *L*
  • Ernst Hugo
    Cocacola skrev 2012-07-14 22:55:56 följande:

Jo, fast jag har ju kappt kommit ur sängen de senaste veckorna iom förkylningen så så mky lugnare går inte att ta det utan att hamna i koma typ. :P

Nej men allvarligt vete katten vad jag ska göra egetligen, börjar tror att förra doktorn hade rätt dvs det går åt helvete precis hur jag än gör. Härligt uppmuntrande lixom. Suck!

Kan det vara så att du har ett par bollar för mkt i luften? {#emotions_dlg.flower}
  • Ernst Hugo
    Smecker skrev 2012-07-14 23:03:05 följande:
    Eller ett par bollar för lite..?

Frågar fel person Glad
  • Ernst Hugo
    Cocacola skrev 2012-07-14 23:07:23 följande:
     Absolut! Frågan är "bara" vilka bollar som ska plockas bort? För det mesta här i livet hänger ju ihop, men om jag visste vad som var rätt skulle jag naturligtvis göra just det. Nu väger jag aternativen mot varandra och försöker att hitta rätt. Det ska ju bli bra för både mig och barnen är det tänkt.

Gör tvärtom - ta bort allt och börja med att behålla det som är nödvändigt för att leva.
    Därefter kan du plocka på "extras" 
  • Ernst Hugo
    Cocacola skrev 2012-07-14 23:32:16 följande:
    Fast egentligen är ju det enda som egentligen är nödvändigt barnen och att ha en vardag som fungerar. 

Du har svaren själv som du ser. Våra tankar är hos dig och det kommer gå bra - krya på dig nu {#emotions_dlg.flower}
  • Ernst Hugo
    Näckrosen skrev 2012-07-14 23:32:51 följande:
    Slänger mig in i tråden...

Nyseparerad i praktiken, men i tanken är det länge sedan...
    Har precis hittat till eDarling.
    36 år.
    Har två barn.

Har en "kompis" (IRL) på G men vet inte om det kommer utvecklas till något mer.
    På eDarling har jag haft lite kontakt med en kille. Får se om det blir något...

Välkommen Glad
  • Ernst Hugo
    Näckrosen skrev 2012-07-14 23:41:56 följande:
    Tackar!

Har ni några bra dejtingtips till en nybörjare?

Gör som när du väljer tvättmedel - gå på referenser du känner till, ta inte den mjukaste och välj inte efter förpackningen Solig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!