Cocacola skrev 2012-07-14 21:43:47 följande:
Halloj på er! Lever fortfarande, är dock inte helt säker på att det är bra. Kliar som fan gör det iaf 3½ dygn nu och 2 besök på akuten. Försöker nu för fullt att inte klia.
Passar på att säga GRATTIS i efterskott till takida. Hoppas du hade en bra födelsedag.
Det där med efternamn är inte lätt, klurade ju ett tag på om jag skulle byta tillbaka men tror att jag behåller mitt nuvarande. Nu kan jag välja att vara anonym ibland åtminstonde, nu har jag ett väldigt vanligt och det hade jag inte innan. Fast frågan är om jag inte borde byta tillbaka ändå? Äh, jag vet inte och orkar inte tänka på det nu.
I övrigt verkar de ha gått åt skogen med mitt boende, typ en månad kvar till flytten och så den lilla lilla detaljen att jag inte vet var i helsike vi ska bo längre...
Lagom när jag klurar på hur 17 jag egentligen ska ha det med allt när et går som det går och jag mår som jag mår så kom ju antagningsbeskeden till hösten också.
Jag kom in på psykologutbildningen, att läsa den skulle ju lösa en helt del praktiskt just nu men det känns som en helsikes lång och knepig utbildning för att vara en plan B.
Men å andra sidan väljer jag nu helst det alternativ som får det att sluta klia, nån som vet vilket det är???????
Vad har du gjort på akuten? Hej förresten