Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-07-29 00:55:50 följande:

Blir värderingen bra eller dålig då menar du?
    Den varierar ju i takt med den respons jag får. Inga svar = dålig. Positiva svar = bra
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ernst Hugo
    takida skrev 2012-07-29 01:09:24 följande:
    Men är det självförtroendet som sviktar då? 
    Nej, det är konstigt nog oförskämt bra Glad Ähh behöver nog bara sova lite, natti natti
  • Ernst Hugo

Är det bara jag eller..............

Hur i he.....te tänker man när man varken har press eller bild på en dejtingsida? Förvånad 

• Ernst Hugo
    takida skrev 2012-07-29 11:50:47 följande:
    Jag har fan inget tålamod, och nu tjatar jag om min dejt igen. Killen ville ha tid att tänka ju och skulle höra av sig. Nu har det gått en vecka är det då helt fel att skicka ett sms och bara fråga hur han mår? Eller är det för tidigt?

Beror på vilken signa du vill skicka till honom. Vill du veta att du bryr dig så lägg ett sms, det är inte fel.
    Är det mest för att du vill ha bekräftelsen så vänta med att höra av dig. 
  • Ernst Hugo
    visma1 skrev 2012-07-29 12:55:17 följande:
    Tror att man bara är nyfiken på vad det är för sajt, man kan väl inte tro att det ska kunna bli något utan vare sig bild eller pres? Jag svarar bara till de med bild.

Ja men det hände ju oxå att jag läser en intressant press med privata bilder endast och då kan man ju be att få se  dem när man skriver.
  • Ernst Hugo
    visma1 skrev 2012-07-29 13:04:19 följande:
    Jo det är sant, men jag förstår inte poängen med att ha privata bilder, jag menar, utan att ens ha en presbild? Är man så blyg? Eller rädd för att någon man känner får reda på att man är på sajten? Men vad gör det i sådana fall?!

I och för sig har jag fått många KK-förslag från upptagna män och de vill ju självklart inte ha en publik bild.

Jag har pratat med tre kvinnor senaste månaden som endast hadeprivata bilder, och de hade personliga högst rimliga skäl kände jag.
  • Ernst Hugo
    Anonym (Flax) skrev 2012-07-29 15:21:15 följande:
    Hua, har en träff till veckan med en riktigt 9-poängare! Förvånad 
    Nu sitter jag med världens ångest och funderar på att ställa in, nojar redan trots att vi bytt bilder, msn:at och hörts på telefonen och han uttryckte besvikelse över att vi inte kunde ses redan nu pga jobb. Rynkar på näsan

Fan, varför gjorde jag det här?! Skäms

Vad är problemet?
  • Ernst Hugo
    Näckrosen skrev 2012-07-30 18:37:06 följande:
    Jag fick helt plötsligt en dejt ikväll. Kom hem från jobbet nu. Han är här om en halvtimma och jag måste dammsuga och duscha först...

Shit pommes, tar du hem en dejt direkt på första träffen???
  • Ernst Hugo
    takida skrev 2012-07-30 17:13:45 följande:
    Då har jag visst en dejt imon, plus en på torsdag. Sen kan jag inte klämma in nån i mitt pressade schema.

Ja girls.........
    Madida skrev 2012-07-30 17:29:42 följande:

Go takida, go takida *gör vågen alldeles ensam*
    Jag ska alldeles strax iväg på dejt och är för ovanlighetensskull lite nervös  

lycka till på era dejter, knock`em dead Solig
  • Ernst Hugo
    Näckrosen skrev 2012-07-30 19:23:43 följande:
    Ja, tyvärr blev det så...
    Fanns inte så många alternativ när man bor i en håla som jag gör, en måndagkväll...
    Men det är lugnt, tror jag.

Be en kompis lägga ett kontroll-sms en ½timme efter dejtstart Samt ett kodord för om något skulle vara obehagligt.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!