• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-04-22 18:16:06 följande:
    Och man vill inte gärna börja med att säga  "bara så du vet jag är enbart intresserad av dig på ren vänskaplig nivå"  
    Man vill istället inge dem falska förhoppningar, för att SEN trycka ner dem i skoskaften..?
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-22 18:20:23 följande:
    Man vill istället inge dem falska förhoppningar, för att SEN trycka ner dem i skoskaften..?

Nej man vill inte säga så för att de nödvändigtvis inte behöver ha intresse av mig, utöver vänskap.
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-04-22 18:23:44 följande:
    Nej man vill inte säga så för att de nödvändigtvis inte behöver ha intresse av mig, utöver vänskap.
    Men OM de har det?
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-22 18:28:40 följande:
    Men OM de har det?

Ja det kan jag inte veta. Men det märker jag väl ganska snart.
  • FredrikCA
    lemonina skrev 2012-04-22 18:32:32 följande:
    Ja det kan jag inte veta. Men det märker jag väl ganska snart.
    Det viktiga är iallafall att inte låtsas som något annat, jag har själv råkat ut för det och det blir så mycket värre av det. 
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • Heidi1

Är det någon av er som spelar Draw Something???

• lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-22 18:33:53 följande:
    Det viktiga är iallafall att inte låtsas som något annat, jag har själv råkat ut för det och det blir så mycket värre av det. 

Nej men jag brukar inte låtsas, utan jag är glad och trevlig mot dem som är det mot mig och det tycker inte jag är att inleda falska förhoppningar.
  • målar havet blått
    lemonina skrev 2012-04-22 18:16:06 följande:
    Jaha trodde att du dansade så häftigt att killarna inte hängde med i dina rytmerFlört 

Ja det kan vara lite svårt det där. Speciellt när man möter nya personer som man bara känner vänskapsmässigt  inför fast de kanske inbillar sig något annat. Och man vill inte gärna börja med att säga  "bara så du vet jag är enbart intresserad av dig på ren vänskaplig nivå"  
    Det har jag faktiskt sagt till ett par stycken, vissa har blivit riktiga vänner, en del drog..
  • FredrikCA
    lemonina skrev 2012-04-22 18:35:38 följande:
    Nej men jag brukar inte låtsas, utan jag är glad och trevlig mot dem som är det mot mig och det tycker inte jag är att inleda falska förhoppningar.
    Nej det håller jag med om, Det jag menar att är om det inte råder några tvivel om att motparten är kär- Och man istället för att säga man inte känner sammasak spelar med- det är att inleda och underhålla falska förhoppningar. 
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!