• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-04-22 18:45:22 följande:

Jag har aldrig varit med om kärlek vid första ögonkastet. Därför har jag lite svårt att förstå hur man kan det. Jag kan känna attraktion och att jag vill träffa personen igen men det är väl inte att vara kär?

Det har jag. Trodde inte på det innan det. Men så satt han bara där, svängde runt på sin kontorstol och presenterade sig. Jisses jag blev helt paff...
    Screw you guys i'm going home!
  • Heidi1
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 18:57:57 följande:
    Jag=))

Ska vi spela mot varandra?
  • Vanilla ice queen
    Heidi1 skrev 2012-04-22 19:36:36 följande:

Ska vi spela mot varandra?

absolut. jag loggar dock in via FB och vet inte vad jag heter... Vad heter du?
  • Heidi1
    Smecker skrev 2012-04-22 19:22:29 följande:
    Tankade precis ner det, starta ett spel så jag får lära mig det. Thiadon heter jag.

Ok ska se om jag hittar dig
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 19:36:25 följande:

Det har jag. Trodde inte på det innan det. Men så satt han bara där, svängde runt på sin kontorstol och presenterade sig. Jisses jag blev helt paff...

Haha härligt! Blev den besvarad?
  • Heidi1
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 19:37:24 följande:
    absolut. jag loggar dock in via FB och vet inte vad jag heter... Vad heter du?
    Samma här, du har inbox
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-04-22 19:41:27 följande:

Haha härligt! Blev den besvarad?

Ja på sätt och vis. Han hade dock sambo och jag hade precis berättat för min make att jag ville skilja mig. Det blev en liten affär (dumt jag vet) som slutade med att både jag och han blev påkomna av våra respektive och det blev helt klart pankaka av allt i hop. 
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-22 19:33:34 följande:
    Ja- det var rätt gjort, Och det går ju tyvärr inte göra något åt om det inte varit tydliga signaler från honom tidigare. 
    Det är väldigt lätt att bända och tolka signaler till sin fördel när man hoppas, Så jag kan samtidigt förstå varför han reagerade så. Det är svårt att hantera olycklig kärlek- men det är inte alls lika svårt som hantera ett svek- speciellt inte när resultatet blir att man får båda känslorna.

:)

Ja visst det är inte kul att bli nobbad. Men jag skulle aldrig få för mig att bli otrevligt mot någon bara för han inte känner som jag. Jag skulle tycka det var jätte jobbigt om jag basunerade ut min kärlek och sedan få ett nej. Kanske skulle gråta en skvätt och deppa. Men otrevlig och elak skulle jag inte bli för att han kan inte rå på sina känslor:)
  • målar havet blått

Vad glad jag är.hittade en plats med sandstrand och helt ifred från annat folk..Dit ska jag packa picknickkorg och cykla och mysa när det blir sommar.

Sen såg jag ett par rosa foppatofflor i ett buskage och då började mig författarfantasi komma igång..Måste skriva en deckare...gick fram till skorna, funderade på vem som varit här. Vände blicken inåt snåren och såg något ljust på marken.  Vad är det där? Gick nyfiket närmare och började ana vad det var..........

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 19:47:28 följande:

Ja på sätt och vis. Han hade dock sambo och jag hade precis berättat för min make att jag ville skilja mig. Det blev en liten affär (dumt jag vet) som slutade med att både jag och han blev påkomna av våra respektive och det blev helt klart pankaka av allt i hop. 
    Oj det låter som du hamnade i en ordentlig soppa
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!