• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • målar havet blått

just nu kommer grannen ner på en kopp kaffe,han ringde o frågade om ja va hemma.Han är en jag sagt det till.

• lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-22 18:39:27 följande:
    Nej det håller jag med om, Det jag menar att är om det inte råder några tvivel om att motparten är kär- Och man istället för att säga man inte känner sammasak spelar med- det är att inleda och underhålla falska förhoppningar. 
    Ja men självklart! Men kär blir man väl inte på första mötet med någon? Ja det har aldrig jag varit med om iallfall. Det är det jag pratar om.
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-04-22 18:42:07 följande:
    Ja men självklart! Men kär blir man väl inte på första mötet med någon? Ja det har aldrig jag varit med om iallfall. Det är det jag pratar om.
    Klart man kan bli.
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-22 18:42:42 följande:
    Klart man kan bli.

Jag har aldrig varit med om kärlek vid första ögonkastet. Därför har jag lite svårt att förstå hur man kan det. Jag kan känna attraktion och att jag vill träffa personen igen men det är väl inte att vara kär?
  • FredrikCA
    lemonina skrev 2012-04-22 18:42:07 följande:
    Nej det behöver man absolut inte bli, Och jag tror du agerar etiskt och korrekt- Jag har fått uppfattningen om att du verkar vara så iallafall. Men jag ville bara flika in för att jag vet hur hemskt det känns- Och kan jag då övertyga någon som är osäker att det faktiskt är lindrigare att vara rak och ärlig så vill jag inte chansa. 
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-04-22 18:45:22 följande:
    Jag har aldrig varit med om kärlek vid första ögonkastet. Därför har jag lite svårt att förstå hur man kan det. Jag kan känna attraktion och att jag vill träffa personen igen men det är väl inte att vara kär?
    Alla är olika.
  • Vanilla ice queen
    Heidi1 skrev 2012-04-22 18:35:36 följande:
    Är det någon av er som spelar Draw Something???

Jag=))
    Screw you guys i'm going home!
  • Racer x

Gud vad det ska vara svårt att välja då.

Har ju aldrig köpt en vanlig stationär "färdigbyggd", vill slippa all jäkla bloatware dom trycker i datorerna eller så mycket som möjligt.

Ska åka å handla lite mat, och fundera på saken.

• Smecker
    Racer x skrev 2012-04-22 19:00:19 följande:
    Gud vad det ska vara svårt att välja då.

Har ju aldrig köpt en vanlig stationär "färdigbyggd", vill slippa all jäkla bloatware dom trycker i datorerna eller så mycket som möjligt.

Ska åka å handla lite mat, och fundera på saken.
    Därför blåser du rent den när du köpt den.
  • FredrikCA
    Racer x skrev 2012-04-22 18:01:40 följande:
    Jepp, en vanlig motor jobbar med mottryck? i avgassystemet som är ett måste för att den ska gå bra.
    Om med en vanlig motor menas en 2 taktsmotor så är det korrekt- eftersom avgasporten öppnar till vevhuset och man inte är intresserad av att släppa ut vevhuskompressionen som är den effektiva mekanismen som får bränsle blandningen till loppet via kanalerna.

4 takt ska absolut inte ha något mottryck däremot är avgasflöde viktigt och man måste därför ha ett avgasrör som accelererar avgaserna (dvs börjar grovt och blir smalare) man vill ha bort avgaserna så snabbt som möjligt- Så om något så är det undertryck man vill ha :) 
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!