Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-02-26 00:01:34 följande:
    Han är där med sin flickvän till december Glad

Jobbar på vingårdar, dykt efter musslor, ska göra nåt målerijobb nästa vecka. De jobbar halvtid och får mat och logi som lön
    Oj, vilken grej! Så häftigt! :)

Nä, nu tråden säger jag och min snuva godnatt på er och sovgott! 
  • Night sky
    NatalieH skrev 2012-02-26 00:09:45 följande:
    Sov så gott! Krya på dej! Hjärta
    Tack Natalie! 
    Jag gör mitt bästa med att krya på mig
    Ha en bra dag! 
  • Night sky
    Anonym (snygg/stygg) skrev 2012-02-26 11:46:21 följande:
    Ny tjej här som söker lyckan utan resultat,!!!

usch ! Va på min vidrigaste date ever igår,
    trodde den skulle bli perfekt...vi hade pratat i över 1 vecka och han kändes så bra,de fanns bara ett litet fel-han sa att han stamma,men jag tänkte då att det säkert ca jätte lite som en vän till mig,MEN när vi ses ,trodde jag skulle sjunka under jorden ,de va grav stamning blandat med grava ticks

så jag satt där och började nästan gråta,de va för jävligt  

efteråt så ringde jag min kompis och skrek av besvikelse samtidigt kände jag mig lurad och elak mot min dejt.
    sen gick jag ut o festade loss till 8 på morgonen
    Men oj vad jobbigt det lät! 
    Kan ju inte vara lätt för killen heller... stackarn!
  • Night sky
    Legacy skrev 2012-02-26 11:54:07 följande:
    Är detta en flörttråd nu
    Men Legacy... visst har det väl flörtats här i tråden tidigare?
  • Night sky
    Legacy skrev 2012-02-26 12:02:09 följande:
    det tror jag fabn inte hahaha men ingen har innan gått in och trot att det är en flörttråd fan vad missförstådd jag blev nu Tungan ute jag håller käften
    Men det är sant, du har rätt.. det är en stöttningtråd i nätdejtingdjungeln primärt
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-26 12:47:19 följande:
    Tror även att det är många som läser tråden utan att skriva. Har fått några inbox av folk som verkar läst men som inte skrivit i tråden. Det ökar ju oddsen ytterligare att folk träffas med trådens hjälp
    Jag tycker det är mycket bättre utdelning på Hp än här jag...
  • Night sky
    NatalieH skrev 2012-02-26 12:50:57 följande:
    Samma här.
    Vi kanske ska starta en grupp i stället så måste dom bli medlemmar för att kunna läsa Då kanske det kommer fram fler att välja på haha  
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-26 12:53:53 följande:
    Hahaha ja, HP är galet fy 17. Värre utdelning där än kl 02 på krogen...
    På Hp händer det nåt iallafall.
    Här är det väldigt trevligt att samspråka i tråden. Men utanför den händer det inte mycket inte...
  • Night sky
    Glädje58 skrev 2012-02-26 13:01:30 följande:
    Det där Shake My World, är det någon som vet om det kostar något? Gratis via facebook står det, men om man inte vill gå via fejjan, ska man betala då?

Är någon av er med?
    Jag är med. Man kan vara medlem gratis.. men då har man ju inte alla fördelar. 
    Men jag är oerhört inaktiv på den sidan.. gillar den inte alls. Men det kanske är bättre om man betalar? Men jag vägrar betala för nåt dejtingsajt. 

Usch vad jag känner mig negativ idag... men det är bara för att jag är så snuvig och uttråkad just nu att det inte finns!!  
  • Night sky
    NatalieH skrev 2012-02-26 13:11:19 följande:
    Jag hade en sån dag igår, alla var elaka och tråkiga, sjukt uttråkad 
    Men jag fick inte heller duscha igår vilket jag är mer eller mindre beroende av haha 
    Åh trist ja... men då finns det förhoppningar om att morgondagen blir bättre då iallafall. Det känns bra det!
    Madida skrev 2012-02-26 13:06:33 följande:
    Jag har bara varit på ett enda bröllop. Men i sommar gifter sig min bästa vän och då ska jag minsann vara brudtärna
    Kul att vara brudtärna!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!