Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

agos cyfagos skrev 2012-02-29 23:48:30 följande:
    Ok, så jeans och en sjysst piké?

Skit i Smecker (han vill ändå bara köra copy - paste)
    Bättre... kanske inte helt optimalt
    Smecker skrev 2012-02-29 23:36:28 följande:
    Hur vet du det?
    Kostymnissar gör det inte för mig... 
  • Night sky
    takida skrev 2012-02-29 23:58:16 följande:
    Precis vad jag alltid har sagt, men här sitter jag o har fallit för en kille som är kostymnisse ut i fingerspetsarna. Så det kan gåFlört
    Jo, gå kan det. Ett gammalt ex var kostymnisse iallafall under arbetstid... men det där som får reptilhjärnan att vakna hos mig kommer inte fram på samma sätt med kostymnissar.. har inte gjort hittills iallafall.
    Och det är där allt krånglar till sig och jag går på nitar... för mitt förstånd och realistiska tänk försvinner "out the door"  typ
  • Night sky
    takida skrev 2012-03-01 00:19:19 följande:
    Jag har aldrig ens varit i närheten av att dejta nån som ser ut som en badboy, inte har någon vart en badboy heller.  Inte den typen av killar som dras till mig uppenbarligen, men lika glad e jag för deFlört
    Ja, var det!
    Jag vill bara hitta en seriös, omtänksam och fin kille... så är det egentligen!
  • Night sky
    takida skrev 2012-03-01 00:26:36 följande:
    vilket du också kommer att göra{#emotions_dlg.flower}
    och bara så du vet så har jag letat länge, länge och kysst många grodor på vägen
    Tack, hoppas på det!
    Jo, jag har också varit med ett tag ska du veta...många grodor här med Rynkar på näsan
  • Night sky

Här kommer en peppning till Vanilla! Lycka till!

Var stark Fjärilvingad! {#emotions_dlg.flower}

Åhhhh jag vill också ut och börja springa... har fått två par nya löpardojjor med privatleverans från usa och jag vill använda dem!
    Jävla snuva försvinn NU liksom och vår väder kom!!!!!!

• Night sky
    Glädje58 skrev 2012-03-01 23:56:09 följande:
    Säg inte att ni har haft sex med någon... nu blir jag besviken på er...
    Nääää självklart inte? Det verkar ju väldigt onödigt om jag får tycka! Drömmer
  • Night sky
    takida skrev 2012-03-02 21:43:42 följande:
    inatt drömde jag konstigt nog om night skyGlad
    minns att jag vaknade och tänkte att denna drömmen måste jag komma ihåg, men minns inte så mycket mer än att vi var på samma ställe någonstans och så sa hon något som jag kopplade ihop med tråden, så då frågade jag är det du som är du?
    Herregud inte ens i mina drömmar är jag utan FL 
    Mäh.. hallåååååååå! Kommer du inte ihåg vad jag sa till dig i drömmen!!! Skärpning tjejen!
  • Night sky
    takida skrev 2012-03-02 22:07:43 följande:
    Ja visst är det illa!! Jag tänkte att jag skulle skriva ner det då när jag vaknade men var så satans trött så jag orkade inte. Men minns att du var väldigt trevlig iafGlad
    Åh tackar... det var kul att höra! Haha... du är nog väldans trevlig du med!
  • Night sky
    NatalieH skrev 2012-03-02 22:21:13 följande:
    Jag kan garantera att Night Sky är trevlig Takida
    Men åh så snäll du är gulliga du!
    Och jag kan garantera att Natalie är trevlig också... du har inte ångrat dig om att komma på festen??
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!