• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Legacy

suck seriöst någon som har lust att leka hobbypsykolog en stund eller?

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station..
  • målar havet blått
    Legacy skrev 2012-04-23 15:37:13 följande:
    Alltid
  • Anonym (cocacola)
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-23 15:06:52 följande:
    Eller när ängeln blir gammal så tappar hon tron...

Hmmm...
  • målar havet blått
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-23 15:38:41 följande:
    Hmmm...
    tappar hon trosan......
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-04-23 14:07:35 följande:
    Verkar stämma för er Cool
    Haha det vet jag inte än.Glad Jag bad honom leta upp mig på HP så vi får kika in varandras profiler först.
  • Anonym (cocacola)
    Legacy skrev 2012-04-23 15:08:36 följande:

Alltså egentligen så kan man ju bara säga pixpax jag och Vanilla är slampigast och så är det slutsnackat, baserat på inlägg här i tråden och vad Jonazid skrev så är det ju damerna som står för slampigheten häer så loooooser, det är jag och Vanilla som delar på den, såvardetja!

För ärligt det var tack vare vår husgud Jonaz som vi ens har titeln slampa här *räcker ut tungan och pixpaxar platsen för evigt* 

*Harlkel* Vilket han för övrigt meddelade strax efter att jag frågat om någon ville ha sex med mig...
  • målar havet blått
    lemonina skrev 2012-04-23 15:40:43 följande:
    Haha det vet jag inte än.Glad Jag bad honom leta upp mig på HP så vi får kika in varandras profiler först.
    ojoj.......Flört
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-04-23 15:42:41 följande:
    ojoj.......Flört

Haha han kanske tog den här tråden för en datingsajt, vad vet jag.
  • Legacy
    Legacy skrev 2012-04-23 15:37:13 följande:

okej jag har en kompis som undrade om hon fick låna pengar via sms för en stund sen, hon har aldrig undrat innan eller så. Jag undrade ju vad som hänt, och hon svarar att hon behöver 700:-

jag undrar varför? Jo för att hon just nu är inlagd på psyk för att hon är manisk och shoppingberoende och har hittat en sak på tradera och får såklart inte tillgång till sina egna pengar just nu och att hon bara får 3500:- i månaden för att hon är sjukskriven...

När jag svarade att nej jag tänker inte låna ut då såklart så blev hon pissförbannad på mig och bad mig fara och flyga.

Alltså det är ju hennes sjuka jag som pratar men hon är fruktansvärt långsint gällande allt sånthär, och hon skuldbelägger verkligen. Men ni hör väl hur idiotiskt det låter?      
    A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station..
  • målar havet blått
    Legacy skrev 2012-04-23 15:44:45 följande:
    okej jag har en kompis som undrade om hon fick låna pengar via sms för en stund sen, hon har aldrig undrat innan eller så. Jag undrade ju vad som hänt, och hon svarar att hon behöver 700:-

jag undrar varför? Jo för att hon just nu är inlagd på psyk för att hon är manisk och shoppingberoende och har hittat en sak på tradera och får såklart inte tillgång till sina egna pengar just nu och att hon bara får 3500:- i månaden för att hon är sjukskriven...

När jag svarade att nej jag tänker inte låna ut då såklart så blev hon pissförbannad på mig och bad mig fara och flyga.

Alltså det är ju hennes sjuka jag som pratar men hon är fruktansvärt långsint gällande allt sånthär, och hon skuldbelägger verkligen. Men ni hör väl hur idiotiskt det låter?      
    Du gjorde helt rätt...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!