• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Axl)

För min del spelar det inte så stor roll om det är lera eller choklad.. Jag är inte kinkig.

• FredrikCA
    lemonina skrev 2012-04-23 21:29:44 följande:
    Jag svarar inte på några. Skäms
    Inte ens på raggaren?
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • Anonym (Axl)

Viq & Takida : Varför skriver ni hej isåfall för.. Skriv bara : Tyvärr.. Skriver just nu med någon annan som känns helt rätt. :) Skrämmer garanterat iväg de flesta..

• Legacy

Fick hjärtslag förut J bad mig sätta mig ner så vi kunde prata hon han såg så nedstämd ut. tänkte bara jaha där tog min lycka slut. Men han ville bara sitte och mysa och prata Skäms

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station..
  • FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-04-23 21:38:45 följande:
    Fick hjärtslag förut J bad mig sätta mig ner så vi kunde prata hon han såg så nedstämd ut. tänkte bara jaha där tog min lycka slut. Men han ville bara sitte och mysa och prata Skäms
    Naaaw! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Axl)
    Oj.. Vad kul. Hoppas det går bättre den här gången då. 
  • målar havet blått
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-23 21:40:04 följande:
    Naaaw! {#emotions_dlg.flower}
    Var det inte hans pappa som var dålig?
  • Legacy
    målar havet blått skrev 2012-04-23 21:41:15 följande:
    Var det inte hans pappa som var dålig?

jo men jag trodde han skulle dumpa mig Tungan ute
    A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station..
  • takida
    Anonym (Axl) skrev 2012-04-23 21:37:57 följande:
    Viq & Takida : Varför skriver ni hej isåfall för.. Skriv bara : Tyvärr.. Skriver just nu med någon annan som känns helt rätt. :) Skrämmer garanterat iväg de flesta..
    Blanda inte in mig, jag orkar inte skriva till alla....
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!