• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • FredrikCA
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 22:18:46 följande:
    hahaha nää. Vad 17 svarar man på det liksom?
    SJÄLVKLART! svarar man
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • Legacy

Blä gå och lägga sig ensammen nu då, suger fett jag har haft så sjuka mardrömmar av exet så jag vaknar av att jag skriker, inatt vaknade jag i panik runt 5 gånger, då fanns det en famn där som tröstade hela tiden. FÅr hoppas denna natten blir lugnare

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station..
  • målar havet blått
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 22:17:49 följande:
    Har inte vågat testa dem men de med tacossmak var riktigt goda=)) Måste även rekomendera estrellas ost och chili. men allra best är kettles salt och vinäger med en iskall staropramen mmmmmm!
    Bra ölsmak har du iallafall......Jag jobbar extra på systembolaget,ibland är det ju smaktester i personalrummet...den tillhör mina favvisar.
  • Vanilla ice queen
    FredrikCA skrev 2012-04-23 22:21:02 följande:
    SJÄLVKLART! svarar man

Snälla Fredrik! jag ber dig (ja jag är seriös) formulerat  ett svar åt mig för jag känner att jag måste svara men jag vet inte vad jag ska skriva... PliiiiisSolig
    Screw you guys i'm going home!
  • Anonym (cocacola)
    målar havet blått skrev 2012-04-23 21:20:20 följande:
    Glöm det kvinna!  Jag vann, du är bara full med choklad{#emotions_dlg.djavulsk}Flört
    In your dreams! {#emotions_dlg.djavulsk} 
  • Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-04-23 22:22:20 följande:
    Blä gå och lägga sig ensammen nu då, suger fett jag har haft så sjuka mardrömmar av exet så jag vaknar av att jag skriker, inatt vaknade jag i panik runt 5 gånger, då fanns det en famn där som tröstade hela tiden. FÅr hoppas denna natten blir lugnare

Men gumman har du inget att sova på när det är så där? Kram på dig
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 22:12:02 följande:
    Någon som är sugen? jag delar gärna med mig. Är inte den som är den...

" Här har du i alla fall en charmig och glad kille. Intelligent men lite små galen ibland. Man lever ju bara en gång eller hur?! ;) Fick bara en vild idé ... skulle vilja servera på en tjejmiddag hos dig .... naken ... skratt ... ;)
    ... med massor av charm och glimten i ögat så ... ;)
    Vågar vi?
    Puss"
    Haha, men kom igen en chans du bara inte får missa, vem vet när den kommer igenSkrattande
  • FredrikCA
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 22:23:25 följande:
    Snälla Fredrik! jag ber dig (ja jag är seriös) formulerat  ett svar åt mig för jag känner att jag måste svara men jag vet inte vad jag ska skriva... PliiiiisSolig
    Jag vet väl inte vad du känner för honom? Är du intresserad eller inte?
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2012-04-23 22:12:09 följande:

Har han varit inne på din profil och tittat?

Anonym (nybörjare) skrev 2012-04-23 22:15:44 följande:

ja, och hittade då varken presentation eller bild...

Ditt svar lät som du beskrev hans profil, är det så? Eller var det dig själv du pratade om?

Om det var dig själv du beskrev, varför har du ingen presentation?

• Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-04-23 22:24:35 följande:
    Haha, men kom igen en chans du bara inte får missa, vem vet när den kommer igenSkrattande

Alltså mina tjejkompisar är säkert supersugna hahaha NOT!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!