• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Vanilla ice queen
    målar havet blått skrev 2012-04-23 22:29:33 följande:
    Varför med glimten i ögat? jag förstår inte..

För att jag är en snäll och go människa som inte vill kränka honom när han så fint öppnar sig och ebjuder sina tjänster bara så där...
    Screw you guys i'm going home!
  • Legacy
    takida skrev 2012-04-23 22:28:35 följande:
    Har han inte lagt ner det tjatet än?

jag går och är nervös över att hn hittar på skit så jag har kf ståendes här någon dag, aaaah jag hatar honom, han vet vad han ska skrämmas med, det svinet! jag vaknar ju och skriker av skräck och frustration på nätterna det är sjukt! men men nu ska jag försöka sova! natti!
    A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station..
  • Anonym (nybörjare)
    Glädje58 skrev 2012-04-23 22:25:36 följande:

Ditt svar lät som du beskrev hans profil, är det så? Eller var det dig själv du pratade om?

Om det var dig själv du beskrev, varför har du ingen presentation?

Han har ingen pres., jag har heller ingen då jag blev medlem under helgen och inte fixat till det ännu, har inte en susning om vad jag ska skriva i nuläget. Han har bild, det är det enda. Konstigt nog nu på msn har jag bild men inte han, ombytta roller... :)
  • målar havet blått
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 22:31:38 följande:
    För att jag är en snäll och go människa som inte vill kränka honom när han så fint öppnar sig och ebjuder sina tjänster bara så där...
    oj nu hänger jag inte med, var det strippkillen?
  • Vanilla ice queen

Hahaha lade ut en osminkad bild på HP. Det kommer nog att ner "Hej snygging mailen betydligt" Då blir det färre att skriva tack till

• Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-04-23 22:31:58 följande:

jag går och är nervös över att hn hittar på skit så jag har kf ståendes här någon dag, aaaah jag hatar honom, han vet vad han ska skrämmas med, det svinet! jag vaknar ju och skriker av skräck och frustration på nätterna det är sjukt! men men nu ska jag försöka sova! natti!
    Har han satt dig hos KF?
  • Anonym (nybörjare)
    Anonym (nybörjare) skrev 2012-04-23 22:32:31 följande:

Han har ingen pres., jag har heller ingen då jag blev medlem under helgen och inte fixat till det ännu, har inte en susning om vad jag ska skriva i nuläget. Han har bild, det är det enda. Konstigt nog nu på msn har jag bild men inte han, ombytta roller... :)

vilket leder mig in i tankarna att det kanske inte är han på den bilden han har, de vore ju för tråkigt... :S men så värst vanligt kan det ju inte vara att man fejkar sin bild?!
  • Anonym (cocacola)
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 22:12:02 följande:
    Någon som är sugen? jag delar gärna med mig. Är inte den som är den...

" Här har du i alla fall en charmig och glad kille. Intelligent men lite små galen ibland. Man lever ju bara en gång eller hur?! ;) Fick bara en vild idé ... skulle vilja servera på en tjejmiddag hos dig .... naken ... skratt ... ;)
    ... med massor av charm och glimten i ögat så ... ;)
    Vågar vi?
    Puss"
    Hur såg han ut? Börjar genast klura på vilka som ska få komma på tjejmiddag... hehe... Flört
  • målar havet blått
    Legacy skrev 2012-04-23 22:31:58 följande:
    Men så funkar det ju inte..du måste ju få brev hem först.inte kommer kf  och ringer på dörrn bara för att ditt ex vill det..
  • Anonym (Axl)

3 st. Och ja det är trevligt.. Ibland smått kaotiskt.. Lite som villa villerkulla det här..  Fast utan häst och apa..

målar havet blått skrev 2012-04-23 22:22:50 följande:
    Bra ölsmak har du iallafall......Jag jobbar extra på systembolaget,ibland är det ju smaktester i personalrummet...den tillhör mina favvisar.
    Wot! Nä, nu tar du din bike nästa gång du och jag är barnlediga och kommer hit och sen så sätter du dig och jag i min soffa och myser m varsin öl medan åskan mullrar och blixtarna slår ner..  Sen får vi se vad som händer.. {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!