• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-09-04 21:12:13 följande:

Hellre känna lycka och sen smärta än inte känna något alls..
  • takida
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-04 21:43:04 följande:
    Ah jag ser vad du menar;

"En person som inte kortsiktigt har dåligt inflytande är mer värd än att leva på kärleksångor och mellan varven sitta hemma och sura för att man aldrig hittar "den rätta". "

Med detta menade jag att jag inte anser det är helt rationellt att släppa att släppa alla sina krav och bara för att få ett kortsiktigt förhållande- (per definition känns det som något som faller under termen "desperat").
    Nu fattar jag mer vad du menar. 
    Även om vi tänker helt olika i sakfrågan. 
  • takida
    Anonym (HerrKavaj) skrev 2012-09-05 00:10:03 följande:
    Äsch. Mitt hopp är nog ute snart, har varit singel i 4 år och ger upp nu.
    Jag har en back-up faktiskt. Undrar om hon kommer ihåg vår lilla överenskommelse vi gjorde för länge sedan? hmmm
    Jag har varit singel i fem år nu men ge upp hoppet? Nej det är inte min melodi, kärleken kommer nån gång det är jag helt övertygad omGlad

Men även jag har en liten back-upFlört 
    Om vi båda är singlar när min back-up fyller 30, då ska vi gifta oss. Men killen är lammkött så det är många år kvar än, sist jag snackade med honom så sa jag att måtte jag träffa någon innan du fyller 30, nog för att jag gillar dig men gifta mig med digObestämd
  • takida
    Night sky skrev 2012-09-05 10:44:57 följande:
    Kom att tänka på det där med ex. 
    Man lär sig ju av sina ex. Man lär sig vad man gillar och inte gillar, vad man vill ha och vad man inte önskar i sitt nästa förhållande. 
    Visst lär man sig av gamla förhållanden, mitt ex var en fantastisk kille på många sätt men just den biten det föll på i slutändan, det är inget jag önskar i nästa förhållande. 
  • takida
    Night sky skrev 2012-09-05 22:17:25 följande:
    Hihi ja, takida... det låter ju faktiskt som om du inte vill ha en fantastisk kille nästa gång haha!

Haha, hur läser ni egentligenSkrattande
    Det var ju främst en bit det föll på och just den biten vill jag inte ha igen. Men en fantastisk kille vill jag ju ha såklart, nöjer mig inte med mindreGlad
  • takida

V: haha du kommer med så bra tips!:)
    Har dejtat rakade killar men föredrar att de har lite längre hår så det finns nåt att dra i

• takida

Håller som så många gånger förr med Vanilla, dra i varandras hår är det bästa! Blir så svårt bara om killen är rakad... Och nu börjar ju jag få lite längre hår också så kullen har nåt att greppa tag i:):)

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-06 20:04:38 följande:
    Bitas lite är inte heler fel
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-09-07 09:38:32 följande:
    Jag har samma tråkiga erfarenhet.
    Samma här sällan jag träffat på någon som gillar lite hårdare tag när man väl är igång. Mycket snack och lite verkstad så att säga.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!