• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Mitt horoskop för veckan följer här. Veckans tema: Heta planer!
    Positiva Venus influenser gör gott för kärleken och nu vågar även du som är solo ta ut svängarna lite extra. Att hitta glöden är målet för ditt tecken.
    Veckans bästa: En dejt.
    Veckans sämsta: Andras blyghet.
    Råd: Var rakt på sak!

Låter som en lovande vecka!:):)

• takida

V: Så ska jag vara rak på sak då? Vi måste nog analysera lite först, haha;)
    Läste i GT's bilaga.

• takida
    Anonym skrev 2012-09-09 18:38:21 följande:

Jag har sett samma fenom hel tiden här och undrar när det ska börja handla om nätdejting istället för att bara läsa om ex, känslor inför vad exet gjorde och en massa annat ointressant. Börjar bli lite tröttsamt.
    Vi skriver allt om nätdejting också även om vi inte alltid är on topic. 
    Men det är ju valfritt om man vill läsa eller inte.  
  • takida
    Madida skrev 2012-09-09 19:30:41 följande:
    Ja här handlar det om oseriös dejting. Och sex. Mycket sex.
    Och gud vilken vacker tråd det är Solig 
    Ja vi älskar sexGlad
  • takida
    s07 skrev 2012-09-09 20:59:47 följande:
    Hej! Tack- rätt bra! Eller- sakta men säkert framåt. Ihop men samma kille jag började dejta i slutet av förra året och nu har vi hunnit göra en massa ihop. Gillar honom otroligt mycket och han synkar så bra med de andra i mitt liv. Så nu undrar jag hur man kan få honom 4life men jag antar att det är bäst att fortsätta i samma spår...Sakta men säkert. Själv då Vanilla, hur går det i djungeln?
    Heej! Kul att läsa att det går så bra för din del{#emotions_dlg.flower}
    Alltid trevlig med en solskenshistoria!
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-09 23:23:05 följande:
    Hahaha jag var tvungen att öppna dörren Men kul när man kan träffa dejter irl (vilket jag gjort sedan i februari nu istället för nätdejtingsighter (var inget för mig).

Försök att njuta av det ni har just nu, barn i en relation är ju mysigt men det tär ju en del på relationen så att ha en bra reklation från start är nog en investering för familjelivet  
    En bra relation från start är absolut bra men det ger inga garantier tyvärr. 
    Men helt klart ska man se till att njuta av det som är här och nu{#emotions_dlg.flower} 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-09 23:35:58 följande:
    Hahaha kanske ska lyssna på mina egna råd och njuta mer och lida mindre
    Lättare sagt än gjort!
  • takida

Vad säger ni andra? 
    Tror ni på talesättet: är det rätt så är det lätt?

• takida
    Madida skrev 2012-09-09 23:50:09 följande:

Nej det tror jag inte på! Vi är vuxna människor, alla med olika bagage. Oavsett hur rätt et är mellan två personer så finns där omständigheter runtomkring som påverkar. Och när man inte känner varandra så är det lätt att trampa lite fel.
    Det ska givetvis inte vara en himla massa bråk men enligt mig så är "Är det rätt så är det lätt" bullshit! 
    Nej börjar det med massa bråk i ett tidigt stadium så är det ju bara att lägga ner. 
    Just nu vill jag gärna tro på det här med att det kan funka även om det inte är lätt i början på grund av olika omständigheter. Men samtidigt så de killar jag träffat en lite längre tid har det varit lätt med, fast det var ju ändå inte rätt.

• takida
    Madida skrev 2012-09-10 00:06:59 följande:
    Hur menar du?
    Du har fått mailHjärta{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!