lemonina skrev 2012-09-16 19:33:32 följande:
Vet inte om jag blivit bekväm i singellivet. Har bara varit singel i nio månader. Men däremot livrädd för att bli sårad därför låter jag ingen komma nära just nu.
Det där med ålder! Jag föredrar nog också när killen är i samma ålder som mig eller några år yngre gör inget heller. Men jag vet inte vad det är men det känns läskigt när killarna börjar bli runt 40, säkert bara för att jag känner mig mycket yngre själv samt att jag nog anar att de kanske redan är färdiga med barn och jag vill gärna inte träffa någon med barn. Vet inte ens själv om jag vill ha barn.
Madida skrev 2012-09-16 19:48:50 följande:
Jag vet inte om jag blivit bekväm i singellivet men jag har väldigt svårt att släppa in någon. Och jag är så nöjd med de rutiner jag har o.s.v. Så skulle det dyka upp någon får han vara förbannat bra om jag ska rubba på min ordning

Jag är inte rädd för att bli sårad för det överlever jag men jag har däremot svårt att släppa in någon i mitt liv. Tidvis spyr jag på att vara singel men samtidigt så har jag det bra, jag kan göra vad jag vill när jag vill. Vill jag ta en roadtripp själv eller med sonen en helg så gör jag det, ingen annan att ta hänsyn till .
Men samtidigt hade det ju nån gång varit trevligt om någon nån gång hade ätit upp den där chokladbiten man sparat på till ett bra tillfälle..