Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Haha den var bra, smaklig måltid..
Är det första gg ni ses?
Haha den var bra, smaklig måltid..
Är det första gg ni ses?
Men jag kan vara galen o spontan ibland.. är det boring så har jag 10 min promenadväg hem igen:)
Festen var riktigt bra, roliga människor o bra ös på krogen o råkade visst sova över hos han som jag bara ska vara vän med.
Men men.. :) men det är inget på G mellan oss men skönt o få äta frukost o vakna ihop med någon, närhet behövs ibland..
Blir ej ng dejt idag dock som jag halvt bokat in, huvet mår ej så bra så ska ut o ta luft o sen bara slappa själv i soffan...
Nya tag nästa vecka:)
Vad kul och höra om allas dejter! Här är det rätt lugnt just nu o så skönt, har tackat nej o hej till han som var så på.. jag orkar inte engagera mig i honom. Det som avgjorde det var när vi pratade i söndags så sa han något om han hade sån ångest för han ej tränat på 2 dagar. För mig som tränar mycket o vart i relationer där jag mått dåligt för det har vart för mycket träningskillar, fick mig o få blä tankar.. Kanske ej så schysst när man ej setts men hela samtalet från hans sida handlade om träningen o ångest o diet .. denna kille är sjukt vältränad..
Jag tränar 6 dagar i veckan o jag vill gärna dra ner på den om jag träffar någon men ej någon igen som är så nojig o träningsskadad.. Been there done that..
Ikväll nöjer jag mig att messa lite med en kille jag träffade ute för några veckor sedan som plötsligt fått för sig att äntligen höra av sig.. Orkar inte få reda på varför just nu eller vad han vill, en kväll med lite bekräftelse sökning är bara nice..
Är lite irriterad känner jag.. inte på att det inte verkar fungera /klicka på mina dejter utan för att en del killar är idioter o fega enligt min mening.
Min sk vän som jag var på fest hos, även om det var dumt kanske och sova där, så var båda med på banan när jag gick hem o vi skulle höras i veckan o ses , som vänner. Hörde av mig i tisdags o inget svar. Vet att han jobbat mycket o haft sin son, men då är man fasiken inte ute på HP igår.. Ska vi vara vänner så svarar han o han vet att jag inte heller känner något för honom. Men det är hans förlust , han förlorar en vän..
Sen killen jag pratat lite med som tränar på gymmet brevid mitt hus, har pausat sitt medlemsskap och är aldrig på msn längre. Sänder över ett mail igår o tänkte kolla om vi skulle ta en fika. Fick tillbaka att jag kunde komma över o ha sex.. hmm vartifrån kom det, vi har ej pratat sånt o det gör jag heller inte med folk jag ej känner.. Jag bad han flyga lite fint..
Suck o stön, vet att det finns bra killar därute men just nu ser jag inte dem kan jag säga.. tror en lite egopaus behövs..
Något som kan vara lite kul är om det är fler från Malmö, tjejer och singlar här i detta formet som är ungerfär i samma ålder som kanske har vart på dejt med samma kille...
Kom och tänka på det när jag satt o läste de senaste inläggen..
Haha som att skriva en lista liksom:) vilket åldersspann går du efter?
Jag har irriterat mig klart på den sk vännen o han missar min vänskap helt enkelt.
o jag har svarat haha
Hoppas alla har en underbar kväll, ska ut o ta några glas vin med en tjejkompis och bara chilla.. Var så nära och vara hemma ikväll men ibland får man sparka sig själv därbak.
Jag har kanske utåt en rätt självsäker utstrålning, social o trevlig o det är jag men just gällande min kropp o utseendet har jag verkligen komplex för , det har blivit värre när jag blev singel. Att man vill se bra ut, vara i form o så för annars så träffar man ingen.. Det är så dumt tänkt , jag vet för insidan är också a-o men så ser man alla par som ser så lyckliga ut , i form o bara sådan utstrålning... Det kan göra att jag tycker singellivet suger.. Är det bara jag , eller vad säger ni singlar,. känner ni mer press eller struntar ni helt i det?