Inlägg från: Bellis797 |Visa alla inlägg
  • Bellis797

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Mysigt igår, jag fick tränat som jag ville, bara kolla tv ihop o somna tillsammans, det är nice.

Vi pratade mycket om att jag har en liten mur omkring mig o den börjar släppa nu, blir dock lite konstigt, är som jag vore en annan person utan den verkar han tro men så är det inte bara jag som är mer försiktigt..

Vi ska ses idag igen, jag har föreslagit bio eller ng, kan ej bara hänga hos mig men blir ej övernattning då jag måste få en god nattssömn själv.

O träningsfreak som jag är, jag tom sa att jag kunde skippa den idag, jisses vad händer?

• Bellis797

Haha som tur var så är jag inte det.. tränar på en hög nivå så mina 6 pass i veckan kan kanske bli 4-5 men ej mindre o då han har barn varannan vecka så får jag bra med tid iaf..

Nu väntar jag dock på att se om vi kan göra något utanför lägenheten idag för det behöver jag för att se vad vi är någonstans..

• Bellis797

Nja varningsflagg kan jag inte hålla med, snarare ett projekt på jobb som jag måste vara klar med som gör att jag behöver vara pigg imorgon för att presentera o sover man med ng ny som man inte kan hålla händerna ifrån så blir det ej så mycket sömnSkrattande

• Bellis797

o jag är vilsen... vet ej vad han vill, vad vi är .. umgåtts i 3  kvällar o nätter i rad o får nu ej se han på 1.5 vecka, han säger att han kommer sakna mig men är så rädd att jag bara är en som tar hand om han svält på kramar o mys..

• Bellis797

Känner också igen det namnet.. hmmm

Han har skrivit att han saknar mig, han är lite nere idag o så.. men men...

• Bellis797

Min dejt skulle jag inte se nu å 1.5 vecka om vi ses mer dvs. alltså vi ska det men behöver nog vara lite åtskilda för att se att det inte bara är mys o bekräftelse om söks, iaf jag.. o är han upptagen med jobb o barn så får han se om han saknar mig..

Dock så var han ute med kompisar igår o fråga runt 11 om han fick komma över o sova här, jag var vaken o ville träffa honom så han kom vid 1 o vi mös till 4 jag är helt slut idag.. ska ha familjen på besök snart.
    Jag har iaf pysslat om en bakfull kille med frulle på sängen o tidining o vi ska ev ses ikväll men vi får se.. han har varit här hela vecka så förstår om han vill ha en kväll själv med.)

vet ej vart vi har varandra, han har för mycket nu o jag försöker njuta här o nu o ej analysera för mycket men ligga i hans famn o bara kramas o pussas, shit jag är helt lost...
     Men fortfarande livrädd...

• Bellis797

Skulle ej träffa min dejt nu men blev en långfika istället o massa prat.. sånt uppskattas o så får man hoppas vi ses när han är barnfri igen.. jag kommer koncentrera mig på jobb o träning denna vecka.

Träffar ni flera samtidigt eller är det en i taget som gäller för er?

• Bellis797

Det där är så olika, känns det rätt i magen så men jag kan utan problem dra hem ett ONS om jag vill men är jag på dejt så vill jag ej det , för jag är ute efter ng seriöst, han jag träffar nu , sov här efter 3dje dejten men bara sov..

Just nu saknar jag honom... han messa förut o började prata om nästa helg men jag avvaktar lite för vill ej ha för höga förväntningar...

• Bellis797

Pratade länge med min dejt i telefonen o även om jag har kontakt med 2 till som jag ej ens har gått på dejt med än , så väljer jag att bara koncentrera mig på honom. Får ej in någon annan, tycker det är skillnad om du går på en första kanske om du har flera så men inte när man går så långt att man håller hand o pussas offentligt o har sex som vi..

Lite otäckt fått sms av ng 22åring som säger sig känna mig o undrar om vi kan ses... måste vara ng gammalt men förstår ej vem han är o han messa mig 6 gg igår o idag med o vill ha ng äldre o ha sex med.. Sa att slutar han ej höra av sig så polisanmäler jag honom för trakasserier då det är rätt grova saker han skriver.. Min dejt , berättade det för honom, ville ringa o säga honom ett o annat men kände att det kanske ej var så smart..

• Bellis797

Skumt får jag säga.. jag är lika frågande jag....

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!