Inlägg från: Anonym (Färsking!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Färsking!)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-10-28 18:09:45 följande:
    Haha, jag hänger inte alls med. På nåt av det där du skrev. Men jag är ju blond...

Jag med det är nog det som är problemet

Hm nedbantat:
    han bjöd in sig själv och får det att låta som att vi har bestämt detta innan. Men det har vi inte haha ärligt jag kanske ska leta blonda killar :p  
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-10-28 18:21:58 följande:
    Vill du träffa honom så kan du ju bara glida med. Vill du inte så kan du väl säga typ "Men du...nästa gång kanske du kan fråga om vi ska se och inte bara berätta för mig " Alltså med en mjuk ton..

ah jag gillar honom massor, så jag sa det till honom att jag höll på att falla för honom och att det kändes jobbigt men bra. Och då drog han öronen åt sig. Ah vilken soppa :p
  • Anonym (Färsking!)
    Glädje58 skrev 2011-10-28 19:50:38 följande:

Anonym (Färsking!) skrev 2011-10-28 18:35:47 följande:
    ...jag höll på att falla för honom och att det kändes jobbigt men bra. Och då drog han öronen åt sig. Ah vilken soppa :p
    Alltså, det här låter inte speciellt sunt. Förlåt min negativa syn på detta Färsking! men du borde verkligen vara på din vakt.

Jamen jag är glad att ni ger input jag är ju fartblind

MEN

nu kom ett sms... jag har en dejt på söndag bio...

MEN

med en... kollega    
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-10-29 14:15:07 följande:
    Jag kan ju uppdatera med att min dejt igår inte alls blev som jag förväntat mig (på ett negativt sätt) Det känns som om jag helt har tappat lusten för den här killen...  jag såg fram emot att åka dit. Men sen kändes det bara som om luften gick ur mig och...nä, helt värdelöst helt enkelt....suck... jag vet inte vad det är för fel på mig!? Rynkar på näsan
    Han känns helt enkelt inte intressant längre... men jag har inte sagt nåt till han, men jag är helt säker på att han förstod på mig att allt inte var ok längre.

Jag kanske också ska ta och ge upp nätdejtingen? 

Äh låt inte allt falla med ett par dåliga killar, jag känner likadant med han som kommer nu om 10 minuter, ibland blir det bara så, ibland flera gånger på raken.

Upp i sadeln igen! kram!

• Anonym (Färsking!)

Ingen som har några spännande dejtuppdateringar efter helgen ?

• Anonym (Färsking!)
    Anonym (ny) skrev 2011-10-30 13:15:16 följande:
    räknas fb som nätdejting

Allt räknas :D jag ligger ju och har tråkigt inför kvällens dejt här, fram med allt smaskigt

killen som jag skickade hem tidigare imorses har jag helt tappat intresset för, han är fortfrande som en whiplash, ena stunden urmysig, andra helt avståndstagande... nu vill han ses igen i veckan.. jaha? Näe jag får ta mig i kragen. Ska man ringa och sägaatt det inte riktigt funkar eller kan man bara messa... jag vill inte bli vertalad att försöka igen helst...

ser fram emot ikväll som fan iallafall åh han är skitrolig den killen, och han lär mig lite nytt språk med, det är skoj typ -... sen i torsdags har vi messat     73 gånger såg jag haha tur det är företagstelefonerna  
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (ny) skrev 2011-10-30 13:36:03 följande:
    haha nä jag tycker du ska messa då så slipper du bli övertalad!

Jag har fått kontakt med en gammal jobbarkompis via fb och vi snackar varje dag nu och han berättar att han gillar mig och han har erbjudit mig en dejt när jag känner för det Gillar honom mkt men han har 2 barn och går just nu också igenom en skilsmässa, precis som jag...känns kanske som gjort för att misslyckas men men man vet aldrig. gillar honom i alla fall

Beklagar skilsmässan, gick precis igenom en själv!

åhå love is in the air prova! det kan ju bara gå dåligt som sämst liksom haha jag som ska träffa en kollega idag, han jag hade här inatt han är en fd kollega.

Och se det inte som att det är gjort för att misslyckas, såklart det blir lyckat!    *lyckospark*  
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (ny) skrev 2011-10-30 13:44:27 följande:
    haha ja tack!
    ska nog se om han har lust att gå på bio eller nåt på onsdag när jag är barnledig :D

Gör det gogogo haha. Jag ska ju på bio idag, paranormal activity 3 jag kommer ju sitta i hans knä innan den filmen är slut
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (ny) skrev 2011-10-30 13:52:44 följande:
    aha kanske den filmen man ska se...då liksom blir det automatiskt att man kryper närmre

Han smsade nyss och undrade vad han skulle göra om han inte kan sova inatt hahaha gullig, inte för på utan bara gullig, han har nog lite svårt för svenskan fullt ut med så det blir lite fel ibland, han säger så kul fel saker
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-10-30 14:10:40 följande:

Han smsade nyss och undrade vad han skulle göra om han inte kan sova inatt hahaha gullig, inte för på utan bara gullig, han har nog lite svårt för svenskan fullt ut med så det blir lite fel ibland, han säger så kul fel saker

okej jag vet inte riktigt nu men....  han tog stryptag och tryckte nermig i sängen och slet av toppen sådär bryskt och bet mig i halsen och drog mig i håret.... innan detta var han bbara världens gulligaste....
    hmmm
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!