Inlägg från: Anonym (Färsking!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Färsking!)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (ny) skrev 2011-10-31 06:19:07 följande:
    Färsking: va??? Skojar du?? Fly fältet så fort du kan!!!

Nej jag skojjade inte, jag var dock ganska trött när jag skrev igårkväll.
    Han fick sig inget iallafall för jag satte stopp och han godtog det och ja, jag tycker man kollar av om den andre är med på hårdare tag innan man tar tag om någons hals och trycker ner den mot soffan och sängen. Första gången trodde jag att det var ett felaktigt grepp bara men nu. nja.

ah. okej, jag har lugnat mig iallafall pratat med en kompis hon vill att jag är försiktig men om man ska ses igen vara övertyudlig med att man frågar innan.    
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (ny) skrev 2011-10-31 07:07:09 följande:
    du! Man TESTAR inte en sån sak!! OM man nu gillar såna saker så frågar man fan först för annars är det ju misshandel om den andra personen inte är med på det!

jag skulle varit tydligare men ärligt talat dte var första gången någåonsin jag råkade ut för lite "tuffare" tag såhär. Och jag blev för en gångs skull helt ställd. Dumma hjärna
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-10-31 18:37:17 följande:
    Men SHIT!
    Såg nån som skrev att det ju kan vara så att han tänder på "hårda tag" men så gör man FAN inte innan man kollat av med den andra. Herregud! Även om jag hade gillat det så hade jag blivit så fruktansvärt arg om om en kille gjorde så mot mig. SKÄMS på honom!

Jag gillade det inte men för en gångs skull så blev jag HELT ställd.

Och detta var alltså min kollega.... usch jag som gillade honom som fan innan.... nu ska jag inte dra in olika kulturer alls i detta men jag hade gärna träffat en invandrare innan, jag gillar att ha lite olika syn på livet och att lära av varandra men efter den här förstaupplevelsen så är jag så sjukt bränd, jag är så ledsen för att JAG tillät detta hända, jag skulle sagt något men jag lovar jag blev helt... ställd, helt... jag var rädd. Jag blev rädd att om jag sa ifrån tillslut så skulle det bli ännu värre så jag trappade liksom ut allt, för att inte reta upp honom eller något.

Usch jag tror jag borde ge honom en rättvis chans till, jag hatar att detta hände. Han är väldigt stor och väldigt vältränad och stark, jag var rädd, jag var dum som inte sa ifrån mer.

Så, nog med ältande. Detta ska inte få förstöra hur jag är som person i grunden, han är en individ som gjorde fel, inget annat.        
  • Anonym (Färsking!)
    Glädje58 skrev 2011-10-31 19:05:03 följande:
    Förlåt... Vad menar du?

På jobet alltså INTE ta hem hoonom ever ever again! :o
  • Anonym (Färsking!)
    Glädje58 skrev 2011-10-31 20:51:15 följande:
    Tack gode gud  :)

Tack ni fina här inne som bryr er och lyssnar för detta var en bid deal för mig... Hjärta 

Usch nu ska jag busa lite och tjuvröka och ta en the och försöka GLÖMMA detta!  
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (beginner) skrev 2011-11-01 07:14:38 följande:
    Kunde inte sagt det bättre själv! Jag förstår precis vad ni resonerar om.

Ursäkta va??? Då kan du få förklara för jag fattar inte ett jota.
  • Anonym (Färsking!)
    Lilly11 skrev 2011-11-01 21:24:13 följande:
    Så, jag gjorde lite te så ni skulle få vila en stund =)

åh vilken bra idé Och NEJ du tråkar inte ut oss och älta på herregud alla här har varit där i den där skitfasen efter separation och allt

Uh, för att stjäla lite uppmärksamhet så ska jag träffs killen jag dejtat sen mitten av oktober igen imorgon, dock blir det med största sannolikhet att han blir dumpad, om han inte hinner före. Jag har inga förhoppningar om att det kan bli något bra så jag pinar mig igenom en sista kväll... så får vi se.

Wish me luck-    
  • Anonym (Färsking!)
    Glädje58 skrev 2011-11-01 21:27:27 följande:
    Jag tycker att du är den absolut trevligaste jag har träffat i den här tråden  Flört

haha charmör!
  • Anonym (Färsking!)
    Lilly11 skrev 2011-11-01 21:31:27 följande:
    Tack, tack. Det värmer att ni förstår.

Och nu ska jag lämna ett stort utrymme uppmärksamhet till dig. Kom igen allihopa nu analyserar vi färskingens sista dejt!!!

Hmm....pina sig igenom en sista kväll. Var första dejten rolig?

Alltså det värsta är att jag höll på att falla för honom big time, han är charmig rolig har mycket vänner, tjejkompisar osv. Så sa jag detta till honom och efter det så fick jag någon form av regelverk om hur dating ska gå till, man ska inte höras av för mycket för då blir han ointresserad och blablabla.

Så det svalnade, sen att han är som en jojjo, ena dejten värsta mysiga, nästa sitter i andra änden soffan... tyst... eh. Hjälp, ja kan man bara få den där fina sidan som faktiskt är väldigt fin så.. men. Nja.

Man får vara realist tror jag, jag är så j ä v l a rädd för att bli sårad så jag lämnar hellre i tid, lämnar det sjunkande skeppet innan det gått hål så att säga.

Usch och fy, dessutom hörde mitt ex "kompis" av sig till mig ju och ville "träffas" och jag fick INGET säga till exet aaalls. Inte för att det var något men jag fick INGET säga. Neheeej.

Så jag bokade in en dejt med honom i söndags och stängde av mobilen, jag tycker att han betedde sig så jävelusiskt illa mot sin så kallade vän att han förtjänade det. Berättade detta nyss för exet med som på omvägar fått höra att vi skulle "ses" han blev jätteglad för att jag berättade för honom vilken skitstövel hans kompis var och han var inte ens förvånad.

Skönt att ha en bra relation till exet ändå-          
  • Anonym (Färsking!)
    Lilly11 skrev 2011-11-01 22:26:03 följande:
    Åååå, jag hatar personer som vill att man ska spela svår för att de ska bli intresserade. VÄX UPP har jag lust att skrika till dem.

Du verkar lite som jag dvs säger ifrån när killar beter sig dumt. Bra gjort!!

Foten i munnen jamen typ han är trots allt 29, give me a break liksom. Sen sa han att han i 100% av fallen varit den som lämnat alla och avslutat dejting med folk. Guess what, hans procent kommer sjunka nu... ah. bara han inte är på urgulliga humöret imorgon då får jag krupp!

haha ja jag är urdålig på att säga ifrån men nu gick det lååångt över gränsen! isch oisch
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!