Lilly11 skrev 2011-11-01 21:31:27 följande:
Tack, tack. Det värmer att ni förstår.
Och nu ska jag lämna ett stort utrymme uppmärksamhet till dig. Kom igen allihopa nu analyserar vi färskingens sista dejt!!!
Hmm....pina sig igenom en sista kväll. Var första dejten rolig?
Alltså det värsta är att jag höll på att falla för honom big time, han är charmig rolig har mycket vänner, tjejkompisar osv. Så sa jag detta till honom och efter det så fick jag någon form av regelverk om hur dating ska gå till, man ska inte höras av för mycket för då blir han ointresserad och blablabla.
Så det svalnade, sen att han är som en jojjo, ena dejten värsta mysiga, nästa sitter i andra änden soffan... tyst... eh. Hjälp, ja kan man bara få den där fina sidan som faktiskt är väldigt fin så.. men. Nja.
Man får vara realist tror jag, jag är så j ä v l a rädd för att bli sårad så jag lämnar hellre i tid, lämnar det sjunkande skeppet innan det gått hål så att säga.
Usch och fy, dessutom hörde mitt ex "kompis" av sig till mig ju och ville "träffas" och jag fick INGET säga till exet aaalls. Inte för att det var något men jag fick INGET säga. Neheeej.
Så jag bokade in en dejt med honom i söndags och stängde av mobilen, jag tycker att han betedde sig så jävelusiskt illa mot sin så kallade vän att han förtjänade det. Berättade detta nyss för exet med som på omvägar fått höra att vi skulle "ses" han blev jätteglad för att jag berättade för honom vilken skitstövel hans kompis var och han var inte ens förvånad.
Skönt att ha en bra relation till exet ändå-