Niklas2k skrev 2011-11-13 21:05:11 följande:
Jag har bott i Göteborg en sväng för en massa år sen. Jag är rätt van. Chefens bror hade väldiga problem med att jag var 08a.

Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-13 20:52:34 följande:
fast jag får tuppjuck på det där med att man ska ta det så sakta och allt. Antingen så känns det okej så kör man eller så känns det ... ja "åh vi måste ta det så jävla lugn" då tror jag inte det är så rätt. Eller jag kanske bara ser mina egna erfarenheter nu där killen satt upp ett schema hur och vad man gjorde under vissa veckor i dejtingschemat typ. Och hur mycket man skulle ses, och ... yack.
Så, dethargåttförfort går jefligtfetbort, för mig, men känn efter, om det känns kompisstadiet nu så tror jag inte att det kommer kunna bli någon flammande kärlek av det. Du vet de där fjärilarna i magen osv
Nä, jag håller med. Är det rätt så går det ofta undan. Jag har inte tålamodet att vänta och se om det blir något... då känns det liksom inte rätt.
Jag börjar tänka på logistik så fort jag ska dejta någon som har barn.. hur får vi plats i bilen? Då är det ett krav att hon har körkort och egen bil... och sånt där... onödigt, innan det ens är tal om någon dejt. hahahahaNu är det ingen som har påpekat att barnen har varit något hinder. Tjejer svarar nog inte alls istället...
Haha skönt att du tänker på logistik och annat, för i slutändan så måste man ju ändå ha funderat igenom det där
Och det skadar ingen att vara lite praktisk i bakgrunden i sitt tänkande. Det är kul att fundera igenom sånt med, att börja forma en eventuell framtid i skallen. Jag tänker för mycket oftast men oj vad skoj det är innanför pannbenet
Nu ska jag nog natta (läs tvinga med våld och hot) min brorsa, ska köra honom till skolan imorgon (så han faktiskt kommer till skolan)